امینی: برای خانواده قایقرانی پاک بودن اهمیت بیشتری نسبت به مدال دارد، حدس می زنم در اندونزی دو مدال طلا بگیریم

به گزارش مجله کوروش بزرگ، رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: برای خانواده قایقرانی پاک بودن اهمیت بیشتری نسبت به مدال دارد و مدام تست دوپینگ می گیریم.

امینی: برای خانواده قایقرانی پاک بودن اهمیت بیشتری نسبت به مدال دارد، حدس می زنم در اندونزی دو مدال طلا بگیریم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ادامه نشست های خبری فدراسیون های اعزامی به بازی های آسیایی 2018 در محل کمیته ملی المپیک، غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی به تشریح آخرین وضعیت تیم ملی قایقرانی پرداخت.

غلامرضا امینی در ابتدای نشست گفت: قایقرانی از رشته های پر مدال است و گذشتگان طوری کار کردند که من راحت باشم و هم اینکه توقع وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از این رشته بالاتر برود. از مدیران گذشته برای زحماتی که در 20 سال قبل برای این رشته کشیدند، تشکر می کنم.

وی اضافه نمود: افتخار دارم که زحمت های ما بعد از اینچئون با مربیان داخلی رقم خورد و سرمربی خارجی در تیم اعزامی نداریم و مشاور خارجی داریم. با سرمربیان داخلی به اندنزی اعزام می شویم. در 6 رشته کانو، کایاک، ردینگ اسلالوم، آب های آرام و کانوپولو در این مسابقات حاضر می شویم. در کانو، کایاک و روئینگ در زنان و مردان انتظار به حقی برای کسب مدال وجود دارد. اگر پیروز نشویم مسئولیت کامل آن با من است.

امینی در مورد افزایش تعداد مدال طلا در این دوره از بازی های آسیایی گفت: از بازی های قطر کسب مدال ما شروع شد و در گوانجو و اینچئون 4 و 9 مدال کسب کردیم. باید کوشش کنیم رنگ مدال بهتر گردد و من خوشبین هستم. همه حمایت ها صورت گرفته و حدس می زنم دو مدال طلا بگیریم.

وی توضیح داد: برای خانواده قایقرانی پاک بودن اهمیت بیشتری نسبت به مدال دارد و مدام تست دوپینگ گرفتیم. مربیان داخلی یاری کردند با حذف قایقرانان دوپینگی تیم لطمه نخورد. جواناتی آمدند که ممکن است از نظر رکوردی کمتر باشند ولی در آینده از آنان بیشتر خواهید شنید.

امینی در مورد برنامه ریزی برای بازگشت مجدد بعضی ملی پوشان و برنامه ریزی در رده های پایه گفت: خانواده قایقرانی با تعامل زندگی نموده است. شادی از ما جدا نشده بود و در رفت و آمد بود و ما خواستیم با تست وارد تیم گردد. پژمان دیوسالار با درخواست اقلیمی وارد اردو شد و الان یکی از بهترین ها در کنار عادل مجللی است. سه سهمیه المپیک جوانان را از کرمانشاه و لرستان داریم که این گسترش قایقرانی را نشان می دهد. 29 استان در حال فعالیت هستند که 14 استان هم در سال 96 مدال آور بودند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 453

به "امینی: برای خانواده قایقرانی پاک بودن اهمیت بیشتری نسبت به مدال دارد، حدس می زنم در اندونزی دو مدال طلا بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امینی: برای خانواده قایقرانی پاک بودن اهمیت بیشتری نسبت به مدال دارد، حدس می زنم در اندونزی دو مدال طلا بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید