انتخاب عجیب و جالب مهدی قایدی؛ ستاره استقلال به لیگ ممنوعه می رود؟

به گزارش مجله کوروش بزرگ، خبرنگاران: ظاهراً مهدی قایدی پیشنهادی از لیگ امارات دارد که شاید با حضور او طلسم حضور بازیکنان ایرانی در این کشور شکسته گردد.

انتخاب عجیب و جالب مهدی قایدی؛ ستاره استقلال به لیگ ممنوعه می رود؟

خبرورزشی در این باره نوشت:

سال های سال است که بازیکنان ایرانی در تیم های اماراتی بازی نمی نمایند و این به خاطر تحریف نام خلیج فارس از سوی فدراسیون فوتبال امارات بوده است.

اما بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال امارات فصل تازه لیگ برتر این کشور با نام تازه برگزار می گردد. به این بهانه می گردد در فصل آینده شاهد حضور بازیکنان ایرانی در تیم های اماراتی باشیم. حتی گفته می گردد فرهاد مجیدی به علت ارتباط خوبی که با فوتبال امارات دارد احتمالا مهدی قایدی را به یکی از تیم های اماراتی معرفی خواهد نمود.

پیش از تحریف نام خلیج فارس از سوی فدراسیون فوتبال امارات بازیکنان ایرانی زیادی به عضویت تیم های اماراتی در آمدند که یکی از آنها فرهاد مجیدی بود و سال های سال در تیم الوصل ارایه گر بازی های درخشانی بود. به نظر می رسد مهدی قایدی بهانه خوبی برای شکستن طلسم عدم حضور بازیکنان ایرانی در تیم های اماراتی است.

قرارداد مهدی قایدی با تیم استقلال هنوز به سرانجام نرسیده است اما باشگاه استقلال در کوشش برای ترانسفر این بازیکن است و فرهاد مجیدی هم با خروج نام مهدی قایدی از فهرست استقلال با شروطی خاص موافقت نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1815

به "انتخاب عجیب و جالب مهدی قایدی؛ ستاره استقلال به لیگ ممنوعه می رود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب عجیب و جالب مهدی قایدی؛ ستاره استقلال به لیگ ممنوعه می رود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید