خشم استقلالی ها از مدیریت باشگاه

به گزارش مجله کوروش بزرگ، در فصلی که به ناکامی استقلال منجر شد، صندلی مدیریت این باشگاه بعد از مصطفی آجورلو و علی فتح الله زاده به حجت کریمی رسید. او که در اولین اقدام بعد از انتصابش به عنوان سرپرست باشگاه، بدهی سنگین استقلال به استراماچونی را پرداخت کرد و به گفته خودش به یک کابوس چند ساله انتها داد، بعد از قطعی شدن حذف از آسیا، نه تنها طرفداران بابت پرداخت آن بدهی از وی تشکر نکردند، بلکه از این جهت که در زمان جدی شدن خطر محرومیت وی عضو هیات مدیره بوده و این پیگیری ها را در آن مقطع انجام نداده مورد انتقاد شدید نهاده شد.

خشم استقلالی ها از مدیریت باشگاه

با همه این ها انتخاب محبوب ترین گزینه طرفداران استقلال برای نیمکت این تیم یعنی جواد نکونام گام بعدی حجت کریمی در دوران مدیریتش بود. هر چند به نظر میرسد این اقدام هم باعث جلب رضایت طرفداران از مدیرعامل نو باشگاهشان نشده است.

رصد فضای مجازی به وضوح نشان می دهد استقلالی ها که سال گذشته بر خلاف رقیب سنتی خود جابجایی چندان موفقی نداشتند، دوست نداشتند همان سناریو را سال جاری هم تجربه نمایند، اما خبر ها و شایعات جابجاییی آن ها را نگران نموده و همین مساله باعث شده مدیریت را مورد انتقاد قرار دهند. به عنوان مثال نامشخص بودن حفظ مهدی قایدی و محمد محبی از یک طرف و عدم جذب بازیکن نو از طرف دیگر این نارضایتی را در پی داشته است. حال این را هم در نظر بگیرید که اخبار رسیده از باشگاه رقیب بر ناراحتی آبی ها اضافه می نماید.

تمام این مسائل باعث شده طرفداران استقلال با راه اندازی هشتگ #اخراج-کریمی در فضای مجازی خواستار برکناری او شوند. مطالبه این هشتگ که در توییتر فارسی حسابی داغ شده را در سایر شبکه های اجتماعی هم می توان دید. در ادامه بعضی نظرات کاربران فضای مجازی را مرور می کنیم:

- چرا در این برهه که هم و غم مدیریت باید جابجایی باشه، کریمی سر جنگ با ساپینتو برداشته؟

- سعید عزت اللهی رسیده به یک قدمی پرسپولیس، اونوقت حجت کریمی هنوز دنبال استوری گذاشتن علیه سرمربی قبلی هستش!

- کریمی رسما اعلام نمود محبی و قایدی رو نگه میدارم، اما نه تنها معلوم نیست اینا بمونن بلکه سیلوا هم فسخ کرد!

- حجت کریمی انقدر بی خیاله که تا الان دو بازیکن از ما هایجک کردن، احتمالا مهرداد محمدی هم همین میشه.

برای پی بردن به حجم این نارضایتی کافی است تاثیر آن را در نظرسنجی رسانه های مختلف در ماجرای درگیری کریمی و ساپینتو مشاهده کرد که در تمامی آنها، طرفداران استقلال حق را به سرمربی سابق این تیم داده اند. با این حال کریمی هنوز واکنش خاصی به این نارضایتی ها نداشته و احتمالا میخواهد در عمل و با اقدام جابجاییی به آن ها پاسخ دهد.

منبع: فرارو
انتشار: 8 تیر 1402 بروزرسانی: 8 تیر 1402 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2317

به "خشم استقلالی ها از مدیریت باشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم استقلالی ها از مدیریت باشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید