بازدید 11 هزار توریست از مجموعه های تاریخی سبزوار

به گزارش مجله کوروش بزرگ، رئیس اداره میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی سبزوار از بازدید 11 هزار توریست از مجموعه های تاریخی این شهرستان خبرداد.

بازدید 11 هزار توریست از مجموعه های تاریخی سبزوار

محمدعلی ابراهیمی دوست گفت: 11 هزار مسافر و جهانگرد از 25 اسفند سال گذشته تا به امروز از مجموعه های فرهنگی، تاریخی و تفریحی این شهرستان تماشا کردند.

او گفت: بر اساس اطلاعات ثبت شده، در این مدت بیشترین بازدید ها از خانه های تاریخی، آرامگاه اسرار و موزه های سبزوار بوده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی سبزوار گفت: به منظور دسترسی آسان مسافران و جهانگردان نوروزی به مکان های تاریخی و تماشای، اتوبوس جهانگردی هر روز در 2 نوبت صبح و عصر از مبداء باغ ملی در مجاورت میدان حکیم سبزواری برای انتقال جهانگردان به مقصد جاذبه های تاریخی و فرهنگی دایر است.

ابراهیمی دوست گفت: سالانه بیش از 25 میلیون زائر حضرت امام رضا (ع) از راستا سبزوار تردد می نمایند که فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه های جهانگردی این شهرستان به مسافران و زائران است.

او گفت: مجموعه تاریخی زعفرانیه، مساجد پامنار و جامع، آرامگاه های حاج ملاهادی سبزواری و کاشفی، مناره تاریخی خسروگرد و مصلای تاریخی بخشی از مکان های تماشای سبزوار هستند.

خبرنگاران خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2129

به "بازدید 11 هزار توریست از مجموعه های تاریخی سبزوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید 11 هزار توریست از مجموعه های تاریخی سبزوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید