بانوان روی نوار ناکامی، چالاکی حذف شد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، به گزارش خبرنگاران، فاطمه چالاکی کاراته کای وزن 55- کیلوگرم تیم بانوان ایران سومین نماینده از این تیم بود که از جدول مسابقات حذف شد. وی در وزن 55- کیلوگرم دور نخست برابر ایرنا شاریخینا از بلاروس 5 بر صفر شکست خورد. این رقیب هم دور سوم به اسپانیا باخت تا چالاکی وداعی زودهنگام با تاتامی جهانی داشته باشد.

بانوان روی نوار ناکامی، چالاکی حذف شد

روز گذشته نیز پگاه زنگنه و حمیده عباسعلی با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شده بودند.

سارا بهمن یار چهارمین عضو تیم بانوان است که در وزن 50- کیلوگرم در مبارزه نخست خود امروز به مصاف کریستین ویکا از لیتوانی می رود.

ضمن اینکه رزیتا علیپور در وزن 61- کیلوگرم بعد از برتری فریدا آبیوآ از آذربایجان، نلی دی وس از بلژیک، بارنو میرزایوا از ازبکستان و آنجلا زاگومی از دانمارک ،3 بر صفر نتیجه را به ژائویان ین از چین واگذار کرد و باید کار خود را در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز پیگیری کند.

بر خلاف تیم بانوان، تیم مران ایران عملکرد فوق العاده داشته است. از این تیم 5 نفره، سجاد گنج زاده و بهمن عسگری به دیدار نهایی راه یافته، پورشیب و درفشی پور در دیدار رده بندی شرکت می نمایند و مهدیزاده هم کار خود با برتری 5 بر4 مقابل دیوید پایارس از پاناما شروع نموده است.

این دوره از مسابقات سه شنبه 15 آبان ماه با حضور 1117 کاراته کا از 140 کشور به میزبانی اسپانیا در سالن ویزینک شهر مادرید شروع شده وتا عصر یکشنبه 20 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 83

به "بانوان روی نوار ناکامی، چالاکی حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان روی نوار ناکامی، چالاکی حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید