با ساعت هوشمند جدید سامسونگ آشنا شوید

به گزارش مجله کوروش بزرگ، مجله دیجی کالا - مهرشاد رجبی: همانطور که انتظار می رفت، سامسونگ در کنار معرفی گلکسی نوت 9، ساعت هوشمند جدید خودش را هم که گلکسی واچ نام دارد، معرفی کرد. اولین تغییری که در این ساعت نسبت به نسل های قبلی مشاهده می گردد، اسم آن بوده که دیگر عبارت Gear از آن حذف شده و با گلکسی جایگزین شده است.

با ساعت هوشمند جدید سامسونگ آشنا شوید

تغییر محسوس دیگری که مشاهده می گردد، طراحی ساعت بوده که اکنون بیش از هر زمان دیگری شبیه به ساعت های معمولی و مکانیکی شده است. دو سایز 42 و 46 میلی متری برای این ساعت در نظر گرفته شده و در رنگ های مختلف (از جمله رز گلد)، با بند ها و البته واچ فیس های مختلف عرضه خواهد شد. حاشیه های دور این ساعت کمی کمتر شده و همچنان حلقه دور نمایشگر ساعت را می توان برای اسکرول کردن یا زوم کردن استفاده کرد.

همچنین این ساعت هوشمند از LTE پشتیبانی می نماید و این یعنی می توان از آن بدون احتیاج به گوشی نیز استفاده های زیادی کرد. در جلوی ساعت صفحه نمایش AMOLED قرار گرفته که با پوشش شیشه ای Gorilla DX+ محافظت می گردد و مقاومت بالایی در برابر خط و خش های احتمالی خواهد داشت. عمر باتری این ساعت نیز بهبود یافته و به گفته سامسونگ با یک بار شارژ تا چند روز می توان از این ساعت استفاده کرد.

ویژگی های مرتبط با سلامتی نیز در این ساعت کم نیستند. سنسور پایش ضربان قلب که می تواند ضربان قلب شما را در هر ساعت ثبت کند و پس از آنالیز آن ها، اگر لازم باشد به شما هشدار دهد. برای مثال اگر ضربان قلب شما به یک باره بالا برود به شما هشدار داده و می گوید بهتر است کمی استراحت کنید. همچنین این ساعت می تواند کیفیت خواب شما را اندازه گیری کند و به شما بگوید آیا خواب خوبی داشته اید یا خیر.

سال گذشته ساعت سامسونگ در دو نوع کلاسیک و اسپرت عرضه می شد. سال جاری اما سامسونگ تصمیم گرفته این تقسیم بندی را کنار گذاشته و تنها یک نوع گلکسی واچ برای کاربردهای مختلف عرضه کند. در حقیقت سامسونگ کوشش نموده ساعتی طراحی کند که هر روز و هر لحظه همراه شما باشد.

گلکسی واچ همچنین به بیکسبی، دستیار صوتی سامسونگ، مجهز شده تا کاربران گلسی واچ هم بتوانند از این دستیار هوشمند صوتی نیز استفاده نمایند. بیکسبی می تواند به شما یاری کند که با ساعت خود پیامک بفرستید، موسیقی پخش کنید، یک ریمایندر تنظیم کنید و دیگر استفاده هایی از این دست داشته باشید. علاوه براین، گلکسی واچ از پلتفرم SmartThings نیز پشتیبانی می نماید و می توانید دیگر دستگاه های سامسونگی که از SmartThings استفاده می نمایند را با ساعت خود کنترل کنید.

منبع: برترین ها
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 216

به "با ساعت هوشمند جدید سامسونگ آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با ساعت هوشمند جدید سامسونگ آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید