بهترین هتل های پوکت

به گزارش مجله کوروش بزرگ، در تور پوکت با جاذبه‌هایی همچون سواحل آفتابی، جاذبه‌های تفریحی متنوع و خرید در انتظار شما هستند. پس با انتخاب یک هتل مناسب در تور پوکت یک سفر با کیفیت را تجربه کنید.

بهترین هتل های پوکت

هتل آندامان وایت بیچ ریزورت (Andaman White Beach Resort) پوکت

یکی از بهترین هتل‌هایی که به شما توصیه می‌کنیم در تور پوکت در ان اقامت کنید، هتل 5 ستاره آندامان وایت بیچ ریزورت است که تنها 9 دقیقه تا ساحل فاصله دارد و در آن زندگی لوکس در لب آب را تجربه نمایید. هتل به غیر از ساحل اخنتصاصی و چشم انداز زیبا از دریای آندامان، استخری بزرگ با طول 40 متر و تجهیزات ورزش های آبی رایگان را در اختیار شما خواهد گذاشت.

هتل کرست ریزورت اند پول ویلاز (Crest Resort and Pool Villas) پوکت

این هتل 5 ستاره در خارج از مرکز پاتونگ در چند قدمی ساحل تری ترانگ (Tri Trang) قرار گرفته است. هتل یا چشم انداز زیبایی از دریای آندامان اتاق های زیبا و ویلاهای استخر دار ارائه می دهد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی پوکت در بخش شمالی جزیره یک ساعت رانندگی می‌باشد.

هتل فیشرمنز هاربور اربان ریزورت (Fishermens Harbour Urban Resort) پوکت

این هتل 5 ستاره در جنوب مرکز شهر پاتونگ که محبوب‌ترین تفریحگاه ساحلی تور پوکت است قرار گرفته است و تنها با 10 دقیقه پیاده روی می توانید به ساحل پاتونگ برسید. فرودگاه بین المللی پوکت تقریبا 50 دقیقه رانندگی تا هتل فاصله دارد. در  نزدیکی این هتل نیز مرکز خرید جانگ سیلون قرار گرفت که در فاصله 1.4 کیلومتری هتل قرار گرفته است.

هتل هیتلتون پوکت آرکادیا (Hilton Phoket Arcadia) پوکت

این هتل 5 ستاره با جنگل های استوایی احاطه شده و در اتاق های لوکس و بزرگش چشم اندازی نفس‌گیر از دریا را مشاهده نمایید. هتل در ساحل کارون قرار دارد و فاصله اش تا فرودگاه بین المللی پوکت یک ساعت رانندگی است. می توانید در بالکن های شخصی اتاق ها نشسته و محو تماشای تپه‌ها، باغ ها و دریا بشوید.

هتل سانسوری (Sunsuri) پوکت

این هتل 5 ستاره 5 دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله گرفته است و در نقطه‌ای راحت در ساحل نای هارن قرار گرفته است. این هتل اتاق های راحت و دو استخر فضای باز دارد و در همه جای آن به اینترنت وای فای رایگان دسترسی خواهید داشت. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی پوکت 50 دقیقه رانندگی است و تا ساحل پاتونگ ترانسفر رایگان می‌باشد.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 604

به "بهترین هتل های پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید