رمانتیک ترین مقاصد ماه عسل &ndash قسمت دوم

به گزارش مجله کوروش بزرگ، رمانتیک ترین مقاصد ماه عسل

همراهان همیشگی خبرنگاران در مقاله قبل با قسمت اول رمانتیک ترین مقاصد ماه عسل در خدمت شما عزیزان بودیم. در ادامه با قسمت دوم این مقاله خبرنگاران را همراهی کنید.

رمانتیک ترین مقاصد ماه عسل &ndash قسمت دوم

12. یونان

1. میکونوس

یکی از محبوب ترین مقاصد ماه عسل در یونان جزیره میکونوس است. این جزیره برای زندگی شبانه پرشور و نشاطی که دارد و سواحل زیبا و تاریخ جذابش مشهور است. خانه های سفید رنگ، خیابان های نقاشی شده، آسیاب های بادی و کافه های فوق العاده، میکونوس را تبدیل به مقصد نهایی زوج های جوانی کرده است که علاقه مند به زندگی شبانه هستند.

در سفر ماه عسل به میکونوس این کارها را فراموش نکنید:

آثار باستانی دلوس، ساحل آگیوس سوستیس، ساحل اِلیا، خیابان ماتویی آنی، مزرعه آلی میکونوس ویوما

بهترین محل اقامت در سفر ماه عسل به میکونوس:

Kouros Boutique Hotel Mykonos

بهترین زمان سفر:

از ماه سپتامبر تا اکتبر

2. آتن

آتن یکی از قدیمی ترین شهرهای جهان و پایتخت کشور یونان و در عین حال بزرگترین شهر آن است. سفر ماه عسل آتن برای آن دسته از زوج های جوانی مناسب است که آماده کشف این شهر تاریخی و زیبا هستند و می خواهند در هتلی لوکس که منظره آن رو به آکروپلیس است اقامت داشته باشند و یا از غذاهای لذیذ یونانی و زندگی شبانه این شهر لذت ببرند.

در سفر ماه عسل به آتن این کارها را فراموش نکنید:

استراحت در سواحل آفتابی آتیکا، تماشای مسابقه بسکتبال در یکی از ورزشگاه های این شهر، تور هلیکوپتر و تماشای منظره پانورامیک از شهر، رفتن به سواحل شنی و تماشای خانه های متروکه جزیره های یونانی با کشتی کروز

بهترین محل اقامت در سفر ماه عسل به آتن:

AD Athens Luxury Rooms & Suites

بهترین زمان سفر:

از ماه مارچ تا می و از ماه سپتامبر تا نوامبر

3. سانتورینی

رویای ماه عسلی به سبک یونانی را دارید؟ سانتورینی با مناظر نفس گیر، خانه های سفید و آبی، پرتگاه های صخره ای، دریای شفاف و زلال اژه و هتل های مسحور کننده آن، ماه عسلی رمانتیک و لوکس را برای شما فراهم می کند و قطعا در زمره یکی از رمانتیک ترین مقاصد ماه عسل قرار می گیرد.

در سفر ماه عسل به سانتورینی این کارها را فراموش نکنید:

تماشای چهره شهر که به رنگ آبی و سفید است، مناظر الهام بخش این جزیره و استراحت در ریزورت های رمانتیک آن

بهترین محل اقامت در سفر ماه عسل به سانتورینی:

Cocoon Suites

بهترین زمان سفر:

از ماه سپتامبر تا اکتبر

13. ونیز - ایتالیا

ایتالیا و به خصوص شهر ونیز همیشه مقصدی محبوب برای گذراندن ماه عسل در خارج از کشور بوده است. می توانید با گذر از میان کانال های این شهر و قایق سواری در میان ساختمان های تاریخی سفر عاشقانه ای را در کنار محبوب خود تجربه کنید.

در سفر ماه عسل به ونیز این کارها را فراموش نکنید:

بازدید از پل ریالتو، کانال بزرگ، لیدو، تالاب ونتزیا، گوندولا سواری، صرف ناهار رمانتیک در کانال، تماشای پایکوبی باله در تئاتر بزرگ لافنیچه

بهترین محل اقامت در سفر ماه عسل به ونیز:

The Westin Europa & Regina, Venice

بهترین زمان سفر:

از ماه اپریل تا ژوئن

14. برن - سوئیس

نیازی به گفتن نیست که سوئیس از زیباترین و رمانتیک ترین مقاصد ماه عسل در جهان است. بسیاری از زوج های جوان برای گذراندن اولین سفر مشترک خود جذب این کشور زیبا می شوند. می توانید با سفر به سوئیس برای ماه عسل در رودخانه لیمات قایق سواری کنید، در خیابان های جذاب آن قدم بزنید و از موزه هایی که در همه جای آن دیده می شوند، دیدن کنید و یک ماه عسل طلایی را در این کشور بگذرانید.

در سفر ماه عسل به سوئیس این کارها را فراموش نکنید:

بازدید از منطقه جانگفرائو، پارک ملی سوئیس، ژنو، کوه های ماترهورن و شرکت در کارناوال بهاری Fasnacht.

بهترین محل اقامت در سفر ماه عسل به سوئیس:

Widder

بهترین زمان سفر:

از ماه سپتامبر تا اکتبر

15. دبی - امارات

دبی که با معماری فوق مدرن، آسمان خراش های باشکوه، زندگی شبانه و فروشگاه های لوکس خود مشهور است، یکی از بهترین و پرطرفدارترین مکان ها برای گذراندن سفر ماه عسل بین زوج های جوان است. سواحل شنی طلایی و آب های گرم خلیج فارس شما را به آرامشی عمیق فرو می برند. دبی علاوه بر اینکه یکی از محبوب ترین مقاصد ماه عسل در میان زوج های جوان است، جزو سفرهای ماه عسل ارزان نیز محسوب می شود.

در سفر ماه عسل به دبی این کارها را فراموش نکنید:

بازدید از ساحل جمیرا، دبی مارینا، جزیره پالم دبی، دلفیناریوم، برج خلیفه، سافاری و لذت بردن از اسکی در پیست اسکی سرپوشیده دبی.

بهترین محل اقامت در سفر ماه عسل به دبی:

Jumeirah Zabeel Saray

بهترین زمان سفر:

از ماه نوامبر تا مارچ

16. باتومی - گرجستان

اگر می خواهید داستان عاشقانه تان را با داستان عاشقانه علی و نینو کامل کنید حتما باتومی را برای ماه عسل خود انتخاب کنید. در این شهر می توانید عشق حقیقی را در مجسمه این عشاق ببینید و یکبار دیگر علاقه تان را به شریک زندگیتان ابراز کنید. روی ماسه های نرم کنار ساحل بنشینید و به غرق شدن خورشید در دریای سیاه چشم بدوزید.

در سفر ماه عسل به باتومی این کارها را فراموش نکنید:

بازدید از مجسمه های متحرک علی و نینو، بلوار باتومی، باغ گیاه شناسی باتومی، پایکوبی فواره ها، دلفیناریوم باتومی، برج الفبا

بهترین محل اقامت در سفر ماه عسل به باتومی:

Sheraton Batumi

بهترین زمان سفر:

ماه اپریل

17. ترکیه

1. استانبول

رنگارنگ، جهانی، فرهنگی و زیبا، تنها برخی از کلماتی هستند که می توانند این شهر را که دیگ جوشانی از فرهنگ شرق و غرب است را توصیف کنند. در استانبول می توانید دست در دست عشق خود در امتداد تنگه بسفر قدم بزنید، از کاخ های عثمانی دیدن کنید، از بازار بزرگ استانبول خرید کنید و در نهایت ماه عسلی خاطره انگیز را ثبت کنید. استانبول یکی از رمانتیک ترین و زیباترین مقاصد ماه عسل است و در عین حال می توانید یک ماه عسل ارزان را در این شهر سپری کنید.

در سفر ماه عسل به استانبول این کارها را فراموش نکنید:

بازدید از مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، بازار بزرگ استانبول، کاخ دلما باهچه، کلیسای چورا و ایاصوفیه کوچک.

بهترین محل اقامت در سفر ماه عسل به استانبول:

Les Ottomans

بهترین زمان سفر:

از ماه سپتامبر تا نوامبر

2. پاموک کاله

به دنبال بهترین شهر ترکیه برای ماه عسل هستید؟ یکی از مشهورترین نقاط برجسته ترکیه پاموک کاله است. پاموک کاله یکی از شگفتی های سورئال طبیعی فوق العاده ای است که نه تنها می توانید از زیبایی های ساده زمین شناسی آن لذت ببرید، بلکه می توانید از بقایای تاریخی آن نیز دیدن کنید. زمانی که برای سفر ماه عسل به ترکیه برنامه ریزی می کنید، این مکان زیبا را نیز فراموش نکنید.

در سفر ماه عسل به پاموک کاله این کارها را فراموش نکنید:

بازدید از تراورتن های پاموک کاله، ویرانه ها و تئاتر هیراپولیس، قلعه پاموک کاله، چیوریل، چشمه های آب گرم کاراهاییت و سارای کوی

بهترین محل اقامت در سفر ماه عسل به استانبول:

Alida Hotel

بهترین زمان سفر:

از ماه اپریل تا اکتبر

3. کوش آداسی

شلوغ ترین بندر کشتی های کروز در ترکیه و شهری جهانی با سواحل حیرت انگیز، مراکز خرید فوق العاده و زندگی شبانه سرگرم کننده برای تمام کسانی است که به این شهر سفر می کنند. زوج های جوان می توانند از ماه عسل خود در کشتی های خصوصی این شهر لذت ببرند.

در سفر ماه عسل به کوش آداسی این کارها را فراموش نکنید:

بازدید از اِفِسوس، جزیره کبوتر، چشیدن روغن زیتون های خانگی این شهر، استراحت در سواحل آرامش بخش پاموک و گردش در پارک ملی زیبای کالاماکی

بهترین محل اقامت در سفر ماه عسل به کوش آداسی:

Ilayda Avantgarde

بهترین زمان سفر:

از ماه می تا اکتبر

4. بودروم

بودروم با آب های شفاف و کریستالی دریای اژه، ترکیبی منحصر به فرد از میراث باستان شناسی همراه با خلیج های خیره کننده است. بودروم یکی از بهترین سواحل برای تعطیلات و یکی از بهترین مقاصد ماه عسل در ترکیه برای گذراندن ماه عسلی رویایی است.

در سفر ماه عسل به بودروم این کارها را فراموش نکنید:

به بندر قایق های محلی بروید و یک تور قایقرانی در شبه جزیره زیبای بدروم بگیرید، بازدید از روستاهای دره کوی و دائبلن، گذراندن یک بعد از ظهر آفتابی در ساحل گنبد و یالیکاواک، پیاده روی در بندرگاه بودروم و شنا در چشمه های شفابخش کارا آدا.

بهترین محل اقامت در سفر ماه عسل به بودروم:

Regnum Escana Villas & Boutique Hotel

بهترین زمان سفر:

از ماه ژوئن تا سپتامبر

18. پوکت - تایلند

پوکت هزاران تپه دارد که از روی آن ها می توانید با نمایی پانورامیک این جزیره زیبا و محیط اطراف آن را تماشا کنید. زوج های جوان می توانند به پیاده روی روی ماسه های درخشان این جزیره بروند، از غروب آفتاب لذت ببرند، ریلکس کنند و حمام آفتاب بگیرند. ورزش های آبی بیشمار آن را امتحان کنند یا به کلبه های ساحلی این جزیره زیبا بروند. پوکت یکی از بهترین مقاصد ماه عسل برای گذراندن یک ماه عسل رویایی است.

در سفر ماه عسل به پوکت این کارها را فراموش نکنید:

غواصی سطحی، غواصی اسکوبا، قایق رانی در خلیج فانگ نا، رودگردی، خوردن غذایی خوب در رستوران های رمانتیک این جزیره و تور کشتی کروز.

بهترین محل اقامت در سفر ماه عسل به پوکت:

Trisara

بهترین زمان سفر:

از ماه دسامبر تا مارچ

19. ال نیدو - فیلیپین

یکی دیگر از مکان های حیرت انگیز برای سفر ماه عسل در جهان ال نیدو است. ال نیدو که با عنوان سرزمین مرزی فیلیپین شناخته می شود واقعا مکانی جادویی است. این شهر با سواحل شگفت انگیزی که دارد یکی از بهترین مقاصد ماه عسل برای گذراندن ماه عسلی جادویی است.

در سفر ماه عسل به فیلیپین این کارها را فراموش نکنید:

بازدید از ساحل ناکپان، جزیره مار، جزیره مخفی، جزیره انتالولا، ساحل ستاره، غارهای کتدرال، حیات وحش زیبا، مناطق کوهستانی جنگلی و سواحل سفید رویایی

بهترین محل اقامت در سفر ماه عسل به فیلیپین:

El Nido اقامتگاه Pangulasian Island

بهترین زمان سفر:

از ماه دسامبر تا مارچ

مطالب مرتبط:

منبع: فلای تودی
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 276

به "رمانتیک ترین مقاصد ماه عسل &ndash قسمت دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمانتیک ترین مقاصد ماه عسل &ndash قسمت دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید