تعلیق مجدد رقابت های سری آ ایتالیا، آغاز مجدد از خرداد منتفی شد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، به گزارش خبرنگاران، شیوع ویروس کرونا در قاره اروپا سبب شد تا رقابت های فوتبال باشگاهی و ملی یکی پس از دیگری لغو شده و به حالت تعلیق درآید.

تعلیق مجدد رقابت های سری آ ایتالیا، آغاز مجدد از خرداد منتفی شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

کشور ایتالیا که در راس کشورهای درگیر با این ویروس در قاره سبز واقع شده است با وجود کاهش مبتلا به این بیماری در دو روز اخیر همچنان میخواهد فوتبال باشگاهی خود را به حالت تعلیق درآورد.

مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا که قصد داشتند رقابت های سری آ را در اواسط ماه می میلادی از سر بگیرند طی بیانیه ای رسمی اعلام کردند قطعاً شرایط برگزاری بازی ها در این تاریخ فراهم نخواهد بود و امکان برگزاری این دیدارها در خردادماه وجود ندارد.

در این اطلاعیه آمده است فوتبال باشگاهی ایتالیا همچنان تا اطلاع بعدی به حالت تعلیق در می آید و هرگونه تصمیم گیری در این خصوص را به زمان دیگری موکول کردند.

با این تفاسیر بعید نیست رقابت های فصل جاری فوتبال باشگاهی ایتالیا که قرار بود از اوایل خردادماه از سر گرفته گردد بطور کامل لغو شده و تیم ها خودشان را برای آغاز فصل جدید اماده نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 957

به "تعلیق مجدد رقابت های سری آ ایتالیا، آغاز مجدد از خرداد منتفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیق مجدد رقابت های سری آ ایتالیا، آغاز مجدد از خرداد منتفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید