کاسمیرو: شکست اینتر در بازی رفت خیلی مهم بود، در گروه دشواری هستیم

به گزارش مجله کوروش بزرگ، هافبک برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است این تیم در لیگ قهرمانان اروپا در گروهی سخت قرار گرفته است.

کاسمیرو: شکست اینتر در بازی رفت خیلی مهم بود، در گروه دشواری هستیم

به گزارش خبرنگاران، تیم های اینتر و رئال مادرید در حالی فردا شب (چهارشنبه) در چارچوب هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم جوزپه مه آتزا به مصاف هم می فرایند که شرایط خوبی در گروه B ندارند. رئال مادرید، بازی رفت را با نتیجه 3 بر 2 به سود خود به سرانجام برد تا چهار امتیازی گردد و در رده سوم این گروه قرار بگیرد، این در حالی است که تیم تحت راهنمایی آنتونیو کونته با دو امتیاز در قعر جدول جای دارد.

کاسمیرو که بر بیماری کووید-19 غلبه کرد و آماده همراهی رئال مادرید در ملاقات برگشت مقابل اینتر است، به سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) گفت: می دانیم که در گروه دشواری قرار داریم. شاختار بازیکنان بزریلی بسیار باکیفتی دارد، بورسیا مونشن گلادباخ در آلمان عالی کار کرد و اینتر هم تیم فوق العاده ای است که یک مربی با ایده های روشن دارد.

وی درباره ملاقات رفت دو تیم رئال مادرید و اینتر گفت: می دانستیم بازی آسانی نخواهد شد، اما با ذهنیتی قوی و تمرکز برای کسب پیروزی پا به میدان گذاشتیم. رودریگو گل معین کننده ای به ثمر رساند. همچنین ذهنیت و تمرکزی که در جریان بازی از خود نشان دادیم، در کسب پیروزی خیلی مهم بود.

هافبک برزیلی رئال مادرید گفت: می دانیم که هنوز راه طولانی در پیش داریم، اما پیروزی در بازی رفت مقابل اینتر خیلی مهم بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1390

به "کاسمیرو: شکست اینتر در بازی رفت خیلی مهم بود، در گروه دشواری هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاسمیرو: شکست اینتر در بازی رفت خیلی مهم بود، در گروه دشواری هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید