تکرار سناریو ابتلای استقلالی ها به ویروس کرونا، وقتی پروتکل های بهداشتی فراموش می گردد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، برای چندمین بار است که بازیکنان تیم فوتبال استقلال دچار ویروس کرونا می شوند و تعیین نیست چرا این سناریو برای آبی پوشان تکراری شده است.

تکرار سناریو ابتلای استقلالی ها به ویروس کرونا، وقتی پروتکل های بهداشتی فراموش می گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سازمان لیگ روز گذشته اظهار داشت به علت ابتلای 17 نفر از بازیکنان تیم فوتبال استقلال به ویروس کرونا، ملاقات امروز (سه شنبه) آبی پوشان مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی لغو شده است. در اینکه طبق قانون، تعداد بازیکنان استقلال برای انجام بازی به حدنصاب نرسیده است و بازی باید لغو می شد، مسئله ای وجود ندارد، اما سؤال اصلی از متولیان باشگاه استقلال و بازیکنان این تیم آن است که چرا باید برای دومین بار طی یک سال سناریوی ابتلا به ویروس کرونا برای این تیم تکرار گردد؟

دو فصل پیش هم شماری از بازیکنان استقلال به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی دچار ویروس کرونا شدند و ملاقات این تیم با پارس جنوبی جم لغو شد. اتفاقی که فصل گذشته نیز پیش از سفر استقلال به عربستان برای شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رخ داد و بازیکنانی مثل بابک مرادی دچار ویروس کرونا شدند که مجیدی مجبور شد آنها را کنار بگذارد. پیش از شروع فصل جاری هم تست کرونای یک بازیکن (علیرضا رضایی) و یک مربی استقلال (بهزاد نوشادی) در عربستان مثبت شد و آنها مدتی در این کشور قرنطینه بودند.

ابتلای بازیکنان به کرونا و لغو مسابقات علاوه بر ضرر و زیانی که به هر دو تیم می رساند، مسئولان برگزاری مسابقات را نیز دچار مشکل می نماید، چون مجبور هستند در سال منتهی به جام جهانی 2022 قطر که بازی ها فشرده هستند، زمان دیگری را برای برگزاری بازی معوقه پیدا نمایند.

موضوع بعدی این است که در یک سال گذشته چندین بار بازیکنان استقلال به ویروس کرونا مبتلا شده و چند ملاقات تیم شان را از دست داده اند. سرمربی استقلال بارها به شاگردانش برای رعایت پروتکل های بهداشتی تأکید نموده بود و اینکه به علت رعایت نکردن یک نفر نباید کل تیم آسیب ببینند. ضمن اینکه استقلال در کورس قهرمانی است و این مسئله می تواند آسیب جدی به فرایند این تیم وارد کند. استقلالی ها بحث حضور طرفداران در شهر مسجدسلیمان را بهانه ابتلا به ویروس کرونا مطرح می نمایند، در صورتی که بارها مشاهده شده است که بازیکنان نیز بدون ماسک در حال گرفتن عکس یادگاری در کنار طرفداران فوتبال هستند.

اکنون با ابتلای 17 بازیکن استقلال به ویروس کرونا، این بازیکنان باید پنج روز قرنطینه باشند و اگر تست کرونای بعدی آنها منفی باشد، مجیدی مجبور است با شرایطی که دارد تیمش را به مصاف طرفدار در هفته شانزدهم لیگ برتر بفرستد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2069

به "تکرار سناریو ابتلای استقلالی ها به ویروس کرونا، وقتی پروتکل های بهداشتی فراموش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکرار سناریو ابتلای استقلالی ها به ویروس کرونا، وقتی پروتکل های بهداشتی فراموش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید