جزئیات به روزرسانی نو نقشه گوگل فاش شد ، از اطلاعات دقیق حرکت وسایل نقلیه عمومی تا امکان پخش موسیقی درون برنامه

به گزارش مجله کوروش بزرگ، نقشه گوگل به روزرسانی خواهد شد و در این به روزرسانی شاهد تغییرات گسترده ای خواهیم بود. برای مثال اطلاعات مفصلی در مورد رفت و آمدهای کاربران به آن اضافه می گردد.

جزئیات به روزرسانی نو نقشه گوگل فاش شد ، از اطلاعات دقیق حرکت وسایل نقلیه عمومی تا امکان پخش موسیقی درون برنامه

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی نت، شما به وسیله این امکان قادر به کنترل و پخش موسیقی درون برنامه خواهید بود.

نقشه های گوگل از ویژگی های رفت و آمد برای برنامه های اندروید و iOS خود با اطلاعات اضافی برای یاری به سفر شما استفاده می نماید.افزون بر این نقشه گوگل در بخش رفت و آمد مسیرهای جایگزین را پیشنهاد می نماید تا اگر مسئله ای وجود داشته باشد به سرعت آن را حل کنید.

گوگل اعلام نمود بخش نو جزئیات را برای هر بخش از سفر شما نشان خواهد و برای مثال در بخش هایی مثل وقفه های شدید ترافیکی و خروج اتوبوس یا قطار از مبداء و مقصد.

افزون بر این ها کاربر به تمامی اطلاعیه ها و اعلان های مرتبط با تاخیر در مسیر و یا حرکت دسترسی خواهد داشت. نکته مهم تر احترام به حقوق کاربران است چرا که اگر مایل نباشید اطلاعاتتان فاش گردد، گوگل اطلاعات شما را پنهان می نماید.

بر اساس این قابلیت نو، در حال حاضر، افراد در 80 منطقه منتخب در سراسر دنیا قادر به مشاهده محل دقیق جایی که اتوبوس یا قطارشان حرکت می نماید خواهند بود. بنابراین کاربران می توانند به سهولت صندلی رزرو نمایند.

این به روزرسانی بعلاوه به شما اجازه می دهد برنامه های جانبی مثل اسپاتیفای، گوگل پلی و بخش موسیقی را کنترل کنید. این برنامه به زودی و احتمالا طی هفته جاری رونمایی می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 دی 1401 بروزرسانی: 7 دی 1401 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2236

به "جزئیات به روزرسانی نو نقشه گوگل فاش شد ، از اطلاعات دقیق حرکت وسایل نقلیه عمومی تا امکان پخش موسیقی درون برنامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات به روزرسانی نو نقشه گوگل فاش شد ، از اطلاعات دقیق حرکت وسایل نقلیه عمومی تا امکان پخش موسیقی درون برنامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید