خبرنگاران لیگ ملت های والیبال در ارومیه با استقبال تماشاگران روبرو می گردد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، ارومیه- خبرنگاران- لیبرو اسبق تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران گفت: ارومیه میزبان خوبی برای هفته سوم لیگ ملت های والیبال خواهد بود و دیدارهای این هفته با استقبال مناسب تماشاگران روبرو خواهد شد.

خبرنگاران لیگ ملت های والیبال در ارومیه با استقبال تماشاگران روبرو می گردد

عبدالرضا علیزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: تماشاگران این دیدارها ضمن تشویق تیم ملی والیبال و دیگر تیم های میهمان، فرهنگ غنی این منطقه را نیز به نمایش خواهند گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه باید شرایط مناسب برای حضور تماشاگران فراهم گردد، گفت: با برگزاری هرچه بهتر رقابت های لیگ ملت های والیبال می توان امتیاز میزبانی سایر رقابت های بین المللی را در پایتخت والیبال آسیا (ارومیه) کسب کرد و به وسیله گردشگری ورزشی در راستا رونق مالی منطقه گام برداشت.

علیزاده به حدس در مورد نتایج مسابقات هفته سوم این لیگ پرداخت و گفت: با عملکرد قابل قبول اعضای تیم ملی طی دیدارهای گذشته، انتظار می رود ایران با نتیجه سه بر یک برابر روسیه و سه بر صفر برابر کانادا پیروز گردد.

لیبرو اسبق تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در مورد نتیجه بازی ایران و لهستان نیز گفت: تیم ملی ایران در برابر لهستان دیدار نفس گیر و سختی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگاران عبدالرضا علیزاده از محبوب ترین بازیکنان شهر والیبال خیز ارومیه محسوب می گردد و طرفداران زیادی دارد؛ وی با بیش از 2 دهه حضور در میادین والیبال ایران موفقیت های قابل قبولی نیز کسب نموده و از صمیمی ترین دوستان سعید معروف و وحید سید عباسی است.

کسب عنوان بهترین لیبرو آسیا در سالن 6 هزار نفری ارومیه در رقابت های AVC کاپ آسیا و دومین لیبرو دنیا در مسابقات دنیای جوانان در مراکش و مسابقات بین قاره ای ژاپن بخشی از افتخارات این والیبالسیت ارومیه ای است.

دیدارهای هفته سوم لیگ ملت های والیبال از 24 تا 26 خردادماه جاری در شهر ارومیه برگزار می گردد و در این هفته تیم های ملی والیبال ایران، روسیه، لهستان و کانادا با هم به رقابت می پردازند.

9918/ 3072

منبع: ایرنا
انتشار: 11 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 219

به "خبرنگاران لیگ ملت های والیبال در ارومیه با استقبال تماشاگران روبرو می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران لیگ ملت های والیبال در ارومیه با استقبال تماشاگران روبرو می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید