داستان عجیب تیم والیبال ساحلی ایران در تایلند! (تور تایلند)

به گزارش مجله کوروش بزرگ، بیست و یکمین دوره تور آزاد والیبال ساحلی سامیلا از 30 شهریور تا سوم مهرماه در شهر سانخولای تایلند برگزار می گردد.

داستان عجیب تیم والیبال ساحلی ایران در تایلند! (تور تایلند)

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

بر این اساس کمیته ساحلی فدراسیون با برگزاری یک کمپ آمادگی در زمین های ساحلی فدراسیون والیبال دو تیم به این رقابت ها اعزام کرد و ساحلی بازان کشورمان روز گذشته وارد محل برگزاری مسابقات شدند و صبح امروز از سوی کمیته برگزاری مسابقات دو تیم ایران در جدول اصلی نهاده شدند، اما پس از مدتی کریستادا پاناسری عضو و مسئول هماهنگی کمیته ساحلی کنفدراسیون آسیا و رئیس کمیته فنی تور سامیلا به فدراسیون والیبال ایران بیان کرد که به علت عدم هماهنگی فدراسیون تایلند با رئیس کمیته ساحلی آسیا و مسئولین برگزاری مسابقات درخصوص دریافت تاییدیه حضور تیم های ایران در این رقابت ها، ایرانی ها امکان شرکت در این مسابقات را ندارند.

ناظر فنی تور آزاد سامیلا این موضوع را اشتباه تایلندی ها دانست و با ارسال نامه ای به فدراسیون والیبال به صورت رسمی عذرخواهی و بیان کرد که تمامی هزینه های رفت و آمد و اقامت تیم های والیبال ساحلی از سوی فدراسیون والیبال تایلند پرداخت می شود و در این مدت ساحلی بازان ایران می توانند کمپ تمرینی در سانخوالا داشته باشند.

این درحالی بود که فدراسیون ایران مدعی است که تیم ایران از ابتدا قصد حضور در این مسابقات را نداشت، اما به درخواست تایلند و کنفدراسیون والیبال آسیا بعد از انتها مهلت قانونی ثبت نام درخواست داد و میزبان قول داده بود که مسئله ای برای حضور نمایندگان ایران بوجود نیاید.

گفتنی است که کنفدراسیون والیبال آسیا سیدبندی 30 تیم شرکت کننده در جدول اصلی این مسابقات را صبح امروز (سه شنبه 29 شهریور) اعلام نموده بود و تیم ملی الف ساحلی ایران (بهمن سالمی - آرش وکیلی) با 2400 امتیاز در سید چهارم قرار داشت. بعلاوه تیم ملی ب ساحلی ایران (حامد میرزاعلی - علیرضا آقاجانی) با 1465 امتیاز در سید هشتم نهاده شد.

گفتنی است که تیم های ملی لائوس نیز به همین علت از این رقابت ها کنار گذاشته شدند.

منبع: فرارو
انتشار: 30 شهریور 1401 بروزرسانی: 30 شهریور 1401 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2194

به "داستان عجیب تیم والیبال ساحلی ایران در تایلند! (تور تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان عجیب تیم والیبال ساحلی ایران در تایلند! (تور تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید