ثبت نام نهایی تیم والیبال ایران انجام شد، ژاپن سالن وزنه نداد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از 21 تا 28 شهریورماه به میزبانی ژاپن در شهر چیبا برگزار خواهد شد.

ثبت نام نهایی تیم والیبال ایران انجام شد، ژاپن سالن وزنه نداد

ثبت نام نهایی تیم ملی والیبال ایران که شب گذشته وارد این شهر شده بود و در هتل محل اقامت تیم های شرکت نماینده اسکان یافت، ساعت 10 صبح امروز به وقت ژاپن انجام شد.

برای ثبت نام تیم ایران، کلیه مدارک مورد احتیاج تیم اعم از پاسپورت بازیکنان، نمونه لباس تیم، مدارک پزشکی و آنتی دوپینگ بازیکنان، به علاوه فهرست O2-bis و تست منفی اعضای کاروان والیبال ایران به مسئولان کمیته کنترل ارائه شد.

تیم ایران پیش از اعزام به ژاپن از میزبان درخواست سالن وزنه برای امروز نموده بود تا ملی پوشان بدن های خود را بعد از سفری طولانی آماده نمایند که متاسفانه میزبان سالن را در اختیار قرار نداد. بنابر این ملی پوشان ایران عصر امروز نخستین تمرین توپی خود را در چیبا انجام خواهند داد.

تیم ملی والیبال ایران به اسم مدافع اسم قهرمانی، در گروه B رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا با تیم های پاکستان، تایلند و هنگ کنگ هم گروه است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1841

به "ثبت نام نهایی تیم والیبال ایران انجام شد، ژاپن سالن وزنه نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام نهایی تیم والیبال ایران انجام شد، ژاپن سالن وزنه نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید