دلایل سفر به تایلند

به گزارش مجله کوروش بزرگ، تایلند از  بهترین و پرطرفدارترین کشورهای قاره آسیا برای بازدید از جاذبه‌هایی بی‌نظیر است. در تور تایلند هر چیزی برای شما به یک جاذبه تبدیل خواهد شد.

دلایل سفر به تایلند

فوتبال ساحلی در تور تایلند

اگر خودتان را در زمین فوتبال در نظر بگیرید، هیچ راه بهتری به جز فوتبال بازی کردن در غروب خورشید برای ایجاد رابطه ها و دوستی های جدید در تایلند وجود ندارد. در زمان مناسبی به محل برگزاری فوتبال رفته و به یکی از زیباترین مسابقات زندگی خود بپیوندید.

رستوران ها و کافه های ساحلی در تور تایلند 

رستوران های  ساحلی تایلند می تواند به راحتی اوقات فراقت در تعطیلات را پر نماید. این رستوران ها، گزینه های بسیاری را برای لذت بردن از غذا و محیط های دوستانه به شماارائه خواهند نمود.

کوسه های نهنگی در تور تایلند

هر ساله این غول های ملایم اقیانوسی از کوه تائو عبور کرده و به این جزیره نزدیک خواهند شد. این جزیره پر از شاهراه هایی است که به شما کمک می کند تا به دریچه ای دریایی پیوسته و با آب فیروزه ای ترکیب شوید.

زیبا ترین باغ ها در جنوب شرقی آسیا

«سوآن نونگ نوچ» در پاتایا، مسلما زیباترین منطقه ی گیاهی در منطقه است که یک دنیای پر زرق و برق از گیاهان زینتی و گرمسیری، خانه های زیبا و گیاهان دارویی، و پارک زیبایی برای برنامه های فرهنگی تایلند را فراهم آورده است. این مکان روزانه بیش از 2000 بازدید کننده را به خود جذب می نماید که برای دیدن بزرگ ترین مجموعه نخل جهان و بزرگ ترین مجموعه ارکیده ها به این می آیند. یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌ای که در تور تایلند بازدید از آن را از دست ندهید، طبیعت کشور تایلند است.

بازدید از دریاچه های صورتی در تور تایلند

نیلوفرهای آبی نقش مهمی را در شکوفایی چشم اندازهای زیبا در دریاچه های اطراف کشور ساخته‌اند. در یدون تانی، نیلوفرهای آبی دریاچه قرمز لوتوس بین ماه های نوامبر و فوریه مجموعه ای زیبا از شکوفه های قرمز را ارائه خواهند داد. این دریاچه ی وسیع دارای 15 کیلومتر طول و 5 کیلومتر عرض است که چشم انداز زیبایی را در این منطقه بوجود آورده است. برخی از راهنماهای موجود در این منطقه به راحتی می توانند مناظر زیبای دریاچه را از طریق تورهای قایقی به معرض نمایش در آورند.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 597

به "دلایل سفر به تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل سفر به تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید