تور تایلند لحظه آخری: معرفی روستاهای تایلند

به گزارش مجله کوروش بزرگ، روستاهای تایلند به علت بکر بودن، مکان مناسبی برای مسافرت هستند. هر سال گردشگران زیادی که از هیاهوی شهری خسته شده اند، به روستاهای تایلند پناه می برند. بسیاری از گردشگران و مسافران، آوازه بانکوک و ساحل ها و جزیره هایش را شنیده اند، اما کشور تایلند خصوصا در بخش شمالی آن، دارای روستاهای زیادی است که بازدید از آن ها خالی از لطف نیستند. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور تایلند لحظه آخری: معرفی روستاهای تایلند

با تور تایلند لحظه آخری از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

در سراسر منطقه، جنگل و چشم انداز ها خیره نماینده را می توانید پیدا کنید، اگر عاشق کوهنوردی هستید، شمال تایلند مکان مناسبی برای شما است. بسیاری از روستاهای کوچک تایلند از مردمی محلی تشکیل شده است که زندگی در روستاها را به شهرهای پر زرق و برق بزرگ تایلند ترجیح داده اند. اگر شما می خواهید فیل ها را در زیستگاه طبیعی خودشان ببینید و یا قبیله های محلی را دیدار کنید، باعث می گردد که روستاهای تایلند را به عنوان مقصد بعدی سفرتان به جنوب شرقی آسیا انتخاب کنید. در ادامه به معرفی روستاهای تایلند و مقصدهای گردشگری تایلند خواهیم پرداخت تا در سفرتان به تایلند، به ماجراجویی پرداخته و از این مکان های بکر غافل نشوید.

1. روستای Chum Het

روستای Chum Het یکی از روستاهای بوریرام می باشد که جزء روستاهای تایلند است که مسافران زیادی را به سوی خود جذب می نماید. این روستا در شمال شهر بوریرام و نزدیک شهر Chum Het واقع شده است. Chum Het یکی از زیباترین روستاهای بوریرام تایلند است.

2. روستای North Bu Lam Duan

روستای North Bu Lam Duan یا Chumchon Bu Lam Duan Nuea نیز از روستاهای شهر بوریرام می باشد که در غرب این شهر واقع شده است. یک جنگل کوچک نیز در این روستا واقع شده است که این روستا را زیباتر نموده است.

3. روستای Pai

روستای Pai روستایی با شلوغی کم و سکوت مطلق در شمال تایلند واقع شده است. این روستا اکنون یکی از منطقه ها پر رونق است که قسمتی از Mae Hong Son بوده و بین شهرهای Chiang Mai و Mae Hong Son واقع شده است. روستای Pai یکی از روستاهای تایلند است که دره های زیبا با فضایی بکر و آرام دارد که به همین علت، گردشگران و مسافران زیادی که عاشق کشف منطقه ها ناشناخته هستند را به سوی خود جذب می نماید. به علت موقعیت جغرافیایی این روستا، چشم انداز ها بی نظیر پیاده روی و کوهنوردی را در خود جای داده است. در اطراف دهکده نیز شما می توانید فیل ها و آبشار های زیبا را دیدن کنید. بعلاوه رودخانه Pai به این روستا چشم انداز ای خیره نماینده بخشیده است.

4. روستای Railay

این دهکده که شبه جزیره است، در شمال تایلند واقع شده است و جزء روستاهای تایلند می باشد که تنها با قایق قابل دسترسی است. صخره های شبه جزیره، هر سال صخره نوردهای زیادی را از سراسر جهان جذب می نماید، اما این منطقه تنها مکان جذابی برای ورزشکاران نیست، و هر سال مسافران زیادی که می خواهند در یک شبه جزیره با آرامش و هوایی پاک، روزشان را به شب برسانند، به اینجا سفر می نمایند. در این روستا، ساختمان های بلند وجود ندارد و بیشتر سازه ها در میان درختان و باغ ها پنهان شده اند.

5. روستای Suan Phueng

روستای سان فنگ از جمله روستاهای تایلند است که در غرب راتچابوری تایلند واقع شده است. شغل اصلی مردم این منطقه، دامداری و کشاورزی است. این روستا فاصله 2 ساعته با بانکوک، مرکز تایلند دارد.

6. روستای کوپانی تایلند

روستای کوپانی از جمله روستاهای تایلند است که مسلمان نشین می باشد و بر روی آب ساخته شده است. اگر از علاقه مندان سفر به ونیز ایتالیا هستید، سفر به این روستا، سفر ونیز ایتالیا را برایتان تداعی خواهد نمود.

تایلند یکی از مقاصد برتر گردشگری در جهانست که هر سال مسافران زیادی به این کشور سفر می نمایند. روستاهای تایلند مکان بکری برای بازدید و دور شدن از هیاهوی شلوغ شهرهای تایلند است. مجله گردشگری دورونزدیک

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1920

به "تور تایلند لحظه آخری: معرفی روستاهای تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند لحظه آخری: معرفی روستاهای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید