تور ارزان آلمان: برترین هتل های مقرون به صرفه فرانکفورت؛ شهر مهم مالی در آلمان

به گزارش مجله کوروش بزرگ، فرانکفورت شهری قدیمی است که روی رودخانه ماین قرار گرفته است و از شهرهای مهم اروپا محسوب می گردد؛ با انتخاب هتل های مقرون به صرفه در این شهر سفری مالی و باکیفیت را تجربه خواهید کرد.

تور ارزان آلمان: برترین هتل های مقرون به صرفه فرانکفورت؛ شهر مهم مالی در آلمان

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

فرانکفورت یکی از بزرگ ترین و پررفت و آمدترین شهرهای آلمان در استان هسن (Hessen) در مرکز آلمان است. این شهر که در مجاورت رودخانه ماین واقع شده است، در بخش جنوبی آن، جنگل شهر فرانکفورت که بزرگ ترین جنگل آلمان در محدوده شهری محسوب می گردد، قرار گرفته است. با در نظر گرفتن این شهر زیبا به عنوان یک شهر جهانی، دیر زمانی است که تبدیل به یک مرکز مهم برای فعالیت های فرهنگی و گردشگری شده است. علاوه بر آن در فرانکفورت موزه های هنری و گوناگون بسیاری در کنار گالری و باغ های دیدنی وجود دارد که این شهر را برای علاقه مندان مجذوب نماینده تر نموده است.

انتخاب محل اقامت همواره از اهمیت بالایی برخوردار بود و انتخاب هتلی ارزان که دارای کیفیت خوب باشد، آرزوی هر گردشگری است. در این مقاله همراه ما باشید تا با هتل های ارزان فرانکفورت و خدمات آن ها آشنا شوید.

  • هتل ایکسپو فرانکفورت (EXPO Hotel Frankfurt)
  • هاستل فرانکفورت سنترال (Frankfurt Central Hostel)
  • هاستل فایو المنتز فرانکفورت (Five Elements Hostel Frankfurt)
  • هتل ایزی فرانکفورت سیتی سنتر (easyHotel Frankfurt City Center)
  • هاستل ای او فرانکفورت گالوسوارت (A&O Frankfurt Galluswarte)
  • هتل پنشن آلفا فرانکفورت سیتی (Pension Alpha Frankfurt City)
  • هتل سناتور (Senator Hotel)
  • هتل توپاس (Hotel Topas)
  • هتل منینجر فرانکفورت مین مسی (MEININGER Hotel Frankfurt/Main Messe)

هتل ایکسپو فرانکفورت (EXPO Hotel Frankfurt)

هتل ایکسپو فرانکفورت هتلی 3 ستاره و میان رده است که انتخابی عالی برای سفری ارزان در این شهر است. از این هتل تنها با یک دقیقه پیاده روی می توان به خیابان Zeil دسترسی داشت و ایستگاه مترو نیز در نزدیکی هتل قرار گرفته است. اتاق های هتل دارای اینترنت بی سیم، تلویزیون و صندوق امانات است. در این هتل نوشیدنی های گرم و روزنامه و مجلات در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

هتل تا موزه هنر مدرن 400 متر، تا کلیسای پائول 600 متر، تا مرکز تاریخی 600 متر، تا موزه کلیسای جامع 500 متر و تا فرودگاه فرانکفورت 10.9 کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به خرید لباس و کاوش قدیمی شهر است.

  • آدرس: Große Friedbergerstr. 14, Frankfurt City Centre (Old Town), 60313 Frankfurt/Main, Germany
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 25 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم، اتاق های سیگار ممنوع، پذیرش 24 ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، خدمات بلیط، میز تور، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سرویس شاتل، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، آلمانی، انگلیسی)

هاستل فرانکفورت سنترال (Frankfurt Central Hostel)

هاستل فرانکفورت سنترال هاستلی 2 ستاره است که یک گزینه عالی برای کوله گردها و کسانی است که قصد دارند سفری ارزان به این شهر داشته باشند. این هاستل در نزدیکی ایستگاه مرکزی قرار گرفته است و مهمانان به راحتی می توانند به بخش های مختلف دسترسی داشته باشند.

تمام اتاق ها دارای امکانات معمولی و اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون هستند. صبحانه روزانه با پرداخت اضافه بها برای مهمانان سرو می گردد. در اطراف این هاستل گزینه های غذاخوری و رستوران های متعددی وجود دارد که مهمانان می توانند به آنجا مراجعه نموده و از غذاهای محلی آلمانی میل نمایند.

هاستل 2 کیلومتر از ایستگاه مرکزی فرانکفورت، 11 کیلومتر از فرودگاه فرانکفورت، 15 دقیقه پیاده از Frankfurt Trade Fair، از Old Opera حدود 5 دقیقه با ماشین، 20 دقیقه پیاده از River Main و 500 متر از ایستگاه قطار Galluswarte S-Bahn فاصله دارد. انواعی از رستوران و سوپرمارکت 20 متر از هتل و از بزرگ ترین مرکز خرید اروپا Skyline Plaza یک ایستگاه ترام یا پیاده روی کوتاه فاصله دارند. این منطقه برای افراد علاقه مند به معماری و تجارت انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: Mainzer Landstr. 341, Gallusviertel, 60326 Frankfurt/Main, Germany
  • این هاستل 2 ستاره است و دارای 4 اتاق است.
  • امکانات هاستل: اینترنت بی سیم، اتاق خانوادگی، بار، کرایه دوچرخه، اتاق های سیگار ممنوع، پذیرش 24 ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، خدمات بلیط، میز تور، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، آلمانی، انگلیسی)

هاستل فایو المنتز فرانکفورت (Five Elements Hostel Frankfurt)

هاستل فایو المنتز فرانکفورت هاستلی 2 ستاره در این شهر است که در مرکز شهر قرار گرفته است. اتاق های این هاستل بسیار زیبا و تمیز است و همه آن ها دارای کفپوش چوبی هستند. برخی از اتاق ها دارای تخت های چند طبقه است و باعث شده است که یک گزینه عالی برای مهمانانی باشد که به صورت گروهی سفر می نمایند. صبحانه نیز هر روزه برای مهمانان سرو می گردد و آن ها می توانند روز خود را با خوردن صبحانه ای عالی در این هاستل آغاز نمایند.

هتل 200 متر از ایستگاه مرکزی فرانکفورت، 0.6 کیلومتر از برج اصلی و Theatre and New Opera، از مرکز خرید Goethestrasse حدود 0.8 کیلومتر، 1.2 کیلومتر از Römerberg و 9.3 کیلومتر از فرودگاه فرانکفورت فاصله دارد. این منطقه برای افراد علاقه مند به پیاده روی، پیاده روی شهری و معماری انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: Moselstraße 40, Bahnhofsviertel, 60329 Frankfurt/Main, Germany
  • این هاستل 3 ستاره است و دارای 44 اتاق است.
  • امکانات هاستل: اینترنت بی سیم، تراس، آشپزخانه مشترک، بیلیارد، اتاق بازی، اتاق خانوادگی، بار، کرایه دوچرخه، اتاق های سیگار ممنوع، پذیرش 24 ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، خدمات بلیط، میز تور، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی)

هتل ایزی فرانکفورت سیتی سنتر (easyHotel Frankfurt City Center)

هتل ایزی فرانکفورت سیتی سنتر هتلی میان رده و مالی است که در نزدیکی ایستگاه اصلی قرار گرفته است و می توان گفت با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد و موقعیتی که دارد یک گزینه عالی در این سطح از هتل است. اتاق ها بسیار تمیز و مرتب و دارای دکوری زیبا و ساده هستند. همه اتاق های هتل دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی اختصاصی هستند.

هتل 10 دقیقه پیاده از Frankfurt Trade Fair، از فرودگاه فرانکفورت 9 کیلومتر، 0.3 کیلومتر از ایستگاه مرکزی فرانکفورت، 0.9 کیلومتر از Theatre and New Opera، از Jewish Museum of Frankfurt am Main حدود 1 کیلومتر و 2.9 کیلومتر از Europaturm فاصله دارد. این منطقه برای افراد علاقه مند به پیاده روی شهری و معماری انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: Düsseldorferstrasse 19-23, Bahnhofsviertel, 60329 Frankfurt/Main, Germany
  • این هتل 2 ستاره است و دارای 118 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم، تراس، اتاق خانوادگی، بار، اتاق های سیگار ممنوع، پذیرش 24 ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق های عایق صدا، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی)

هاستل ای او فرانکفورت گالوسوارت (A&O Frankfurt Galluswarte)

هاستل ای او فرانکفورت گالوسوارت هتلی 2 ستاره و مالی و دارای اتاق های ساده و مرتب است. همه اتاق ها با پنجره های بزرگ و نورگیر دارای تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم و تلویزیون است. برخی از اتاق ها دارای حمام اختصاصی هستند. مهمانان می توانند از کتابخانه و اتاق بازی هتل نیز برای اوقات فراغت خود استفاده نمایند و لحظات خوبی را با دوستان خود سپری نمایند.

صبحانه به صورت بوفه ای برای مهمانان تهیه می گردد و مهمانان می توانند از غذاخوری هاستل نیز استفاده نمایند. فاصله هاستل از ایستگاه اصلی قطار فرانکفورت 1 کیلومتر، مرکز نمایشگاهی فرانکفورت 1.5 کیلومتر، مرکز شهر فرانکفورت 2 کیلومتر و فرودگاه فرانکفورت 15 کیلومتر است. منطقه گالوسویِرتِل برای افراد علاقه مند به معماری و تجارت انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: Mainzer Landstr. 226-230, Gallusviertel, 60327 Frankfurt/Main, Germany
  • این هاستل 2 ستاره است و دارای 310 اتاق است.
  • امکانات هاستل: اینترنت بی سیم، تراس، آشپرخانه مشترک، کتابخانه، زمین بازی، خدمات تور، سرویس بلیط، اتاق خانوادگی، بار، اتاق های سیگار ممنوع، پذیرش 24 ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق های عایق صدا، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چند زبانه (آلمانی، انگلیسی)

هتل پنشن آلفا فرانکفورت سیتی (Pension Alpha Frankfurt City)

هتل پنشن آلفا فرانکفورت سیتی هتلی 2 ستاره در مرکز شهر و دارای اتاق های ساده و تمیز است. مهمانان در این هتل اقامت ساده، اما مناسبی را خواهند داشت. همه اتاق ها دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون هستند.

هتل از ایستگاه فرودگاه هان فرانکفورت 50 متر، از Frankfurt Trade Fair حدود 10 دقیقه با تراموا، 0.4 کیلومتر از ایستگاه مرکزی فرانکفورت، 1 کیلومتر از German Film Museum و 8.9 کیلومتر از فرودگاه فرانکفورت فاصله دارد. این منطقه برای افراد علاقه مند به موزه ها، پیاده روی و وسایل حمل و نقل عمومی انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: Karlsruher Str. 7, Gutleutviertel, 60329 Frankfurt/Main, Germany
  • این هتل 2 ستاره است و دارای 4 اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی سیم، اتاق خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، پذیرش 24 ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی، فارسی، آذربایجانی، ترکی)

هتل سناتور (Senator Hotel)

هتل سناتور هتلی 3 ستاره در یکی از محله های محبوب فرانکفورت یعنی Sachsenhausen است. این هتل دارای موقعیت خوبی است و مهمانان به راحتی می توانند به بخش های مختلف شهر دسترسی داشته باشند. اتاق ها و کیفیت خدمات در این هتل 3 ستاره ایده آل است و همه اتاق ها دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون بی سیم است.

هتل 10 دقیقه پیاده از ایستگاه های S-Bahn و U-Bahn، از Stadel Art Museum حدود 0.9 کیلومتر، 1.4 کیلومتر از موزه باستان شناسی، 1.8 کیلومتر از ایستگاه مرکزی فرانکفورت، 2.1 کیلومتر از Zeil و 9.3 کیلومتر از فرودگاه فرانکفورت فاصله دارد. این منطقه برای افراد علاقه مند به موزه و معماری انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: Oppenheimer Landstraße 81, Sachsenhausen, 60596 Frankfurt/Main, Germany
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 47 اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی سیم، اتاق خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، پذیرش 24 ساعته، ورود حیوانات خانگی مجاز است، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی، لهستانی، روسی)

هتل توپاس (Hotel Topas)

هتل توپاس هتلی مالی و میان رده در فرانکفورت است که اقامت متوسطی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. اتاق های هتل دارای امکانات تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم و تلویزیون است. صبحانه هر روزه برای مهمانان تهیه می گردد و مهمانان می توانند از صبحانه متنوع هتل نوش جان نمایند.

هتل 5 دقیقه پیاده از ایستگاه اصلی قطار، 10 دقیقه پیاده از مرکز نمایشگاه Frankfurt Messe، از Festhalle Frankfurt حدود 0.8 کیلومتر، 1.7 کیلومتر از Alte Nikolaikirche و 8.9 کیلومتر از فرودگاه فرانکفورت فاصله دارد. این منطقه برای افراد علاقه مند به تجارت و معماری انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: 88, Gallusviertel, 60329 Frankfurt/Main, Germany
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 30 اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی سیم، اتاق های سیگار ممنوع، پذیرش 24 ساعته، ورود حیوانات خانگی مجاز است، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، نگهداری چمدان، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی، لهستانی، روسی، ایتالیایی)

هتل منینجر فرانکفورت مین مسی (MEININGER Hotel Frankfurt/Main Messe)

هتل منینجر فرانکفورت مین مسی هتلی 3 ستاره در شهر فرانکفورت است که آخرین هتلی است که در این مقاله معرفی می کنیم. این هتل با توجه به خدماتی که ارائه می دهد یک گزینه عالی برای مسافرینی است که قصد دارند سفری کم هزینه، اما باکیفیت را تجربه نمایند. همه اتاق ها دارای دکوری ساده، اما زیبا هستند و نور اتاق به علت پنجره های بزرگ عالی است. اتاق های هتل دارای اینترنت بی سیم، تلویزیون و تهویه مطبوع است.

هتل تا فرانکفورتر آلگماینه زایتونگ 500 متر، تا مرکز جامعه یهودی فرانکفورت 1.2 کیلومتر، تا موسسه تحقیقات صلح فرانکفورت 1.5 کیلومتر، تا برج دویچه بانک 1.8 کیلومتر و تا فرودگاه فرانکفورت 8.3 کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به نمایش خط افق، کسب و کار و معماری است.

  • آدرس: Europaallee 64, Gallusviertel, 60327 Frankfurt/Main, Germany
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 163 اتاق است.
  • امکانات هتل: بیلیارد، اینترنت بی سیم، اتاق های سیگار ممنوع، پذیرش 24 ساعته، ورود حیوانات خانگی مجاز است، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، نگهداری چمدان، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی، لهستانی، روسی، ایتالیایی)

آنچه که ذکر شد، برترین هتل های ارزان و مالی شهر زیبای فرانکفورت بود؛ بی شک تعداد این هتل ها بسیار بیشتر است و در این مقاله کوشش شد تا برترین آن ها در نوع خدمات و موقعیت معرفی گردد. اگر در هتل های این شهر اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید.

منبع: کجارو / booking.com
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2023

به "تور ارزان آلمان: برترین هتل های مقرون به صرفه فرانکفورت؛ شهر مهم مالی در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: برترین هتل های مقرون به صرفه فرانکفورت؛ شهر مهم مالی در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید