تور دهلی: برترین هتل های مقرون به صرفه آگرا؛ شهر معابد دیدنی هند

به گزارش مجله کوروش بزرگ، آگرا، شهر تاج محل، مقصدی معروف و یکی از قطب های گردشگری در هند است؛ با انتخاب هتلی مالی می توان سفری ارزان را در این شهر تجربه کرد.

تور دهلی: برترین هتل های مقرون به صرفه آگرا؛ شهر معابد دیدنی هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

آگرا سرزمین افسانه ها و خدایان هند و شهر تاج محل باشکوه است. سفر در این شهر سفری ماجراجویانه و اسرارآمیز است که هر گوشه آن داستان ها و افسانه های بسیاری برای گفتن دارد و علاقه مندان بسیاری را از سراسر دنیا با جاذبه ها و محیط دوست داشتنی اش به سمت خود می کشاند. سالانه مسافران زیادی به این شهر سفر می نمایند و هتل های متنوع آگرا آماده پذیرایی از مهمانان خود است. در این مقاله قصد داریم هتل های مقرون به صرفه و مالی آگرا را به شما معرفی کنیم؛ با ما همراه باشید.

  • هتل سون هیلز تاور (Seven Hills Tower)
  • هتل رویال رزیدنسی (Hotel Royale Residency)
  • هتل عامر (Hotel Amar)
  • هتل تاج هاولی آگرا (Taj Haveli Agra)
  • هتل پانا پارادایس (Hotel Panna Paradise)
  • هتل آوالون تاج (Hotel Avalon Taj)
  • هتل تاج ویلا (Taj Villa)
  • هتل ام هاوس (Hotel M House)
  • هتل سای هوم استی بد اند بریکفست (Sai Home Stay Bed & Breakfast)
  • هتل راج پارادایس (Hotel Raj Paradise)

هتل سون هیلز تاور (Seven Hills Tower)

هتل سون هیلز تاور یکی از هتل های مالی در آگرا است که امکانات فوق العاده ای را برای مهمانان خود فراهم می نماید.

این هتل دارای یک تراس زیبا با چشم اندازی بی نظیر از شهر است که نه تنها مسافران در آنجا می توانند اوقات فراغت خود را سپری نمایند، بلکه در فصل های خوش آب و هوا می توانند از استخر آن استفاده نمایند و خود را به نوشیدنی گوارا مهمان نمایند.

اتاق های هتل بسیار زیبا و مرتب هستند و مهمانان می توانند حس آرامش بسیاری را در مدت اقامت خود حس نمایند. تمامی اتاق های هتل مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون است.

هتل دارای یک رستوران زیبا است که مهمانان می توانند وعده های غذایی خود را در آن نوش جان نمایند؛ البته گزینه های دیگری در اطراف هتل وجود دارد که مهمانان می توانند به آنجا مراجعه نموده و با طعم غذاهای محلی این شهر آشنا شوند.

پذیرش در این هتل 24 ساعته صورت می گیرد و مهمانان می توانند از پارکینگ هتل نیز استفاده نمایند. هتل در فاصله 0.7 کیلومتری از تاج محل، 4 کیلومتر از ایستگاه راه آهن آگرا و تنها 2 کیلومتر از قلعه آگرا فاصله دارد.

  • آدرس: Jasoriya Enclave, Fatehabad Road, Opp. Dr. Rai Public School, Adjoining S.B.I. Training Centre, Agra, Taj Ganj, 282001 Agra, India
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 33 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم، تراس، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، استخر روباز، رستوران، پارکینگ، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایش، آسانسور، اتاق های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق.

هتل رویال رزیدنسی (Hotel Royale Residency)

هتل رویال رزیدنسی هتلی 3 ستاره در آگرا است که در محله تاج گنج قرار گرفته است و دارای اتاق های بزرگ و جادار است. اتاق های هتل دارای تهویه مطبوع و تلویزیون است و دسترسی به اینترنت در هر جای هتل امکان پذیر است. اتاق ها دارای یک حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی است.

هتل دارای رستوران های متعددی است که مهمانان می توانند از منویی که ارائه می گردد، غذای خود را انتخاب و میل نمایند. پذیرش در هتل 24 ساعته انجام می پذیرد و مهمانان می توانند از امکاناتی نظیر کرایه ماشین که هتل به آن ها پیشنهاد می دهد نیز استفاده نمایند.

  • آدرس: Near Tdi Mall, Fatehabad Road, Taj Ganj, 282001 Agra, India
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 47 اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی سیم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، استخر روباز، اتاق بخار، جکوزی، امکانات اسپا، ماساژ، رستوران، صبحانه در اتاق، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، پارکینگ، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایش، آسانسور، کرایه خوردو، اتاق های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (انگلیسی - هندی)

هتل عامر (Hotel Amar)

هتل عامر یکی از هتل های 3 ستاره آگرا است که فضایی گرم و دوست داشتنی دارد و با توجه به هزینه ای که در آن می گردد، امکانات باکیفیتی را به مهمانان خود ارائه می دهد.

اتاق های هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و اینترنت بی سیم است و حمام اختصاصی دارد که شامل لوازم بهداشتی و سشوار است.

اتاق های هتل بسیار شیک و مدرن هستند و با وسایل زیبا مبله شده اند. پذیرش در هتل 24 ساعته انجام می گیرد و مهمانان می توانند از پارکینگ رایگان هتل نیز استفاده نمایند.

  • آدرس: Tourist Complex Area, Fatehabad Road, Taj Ganj, 282001 Agra, India
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 66 اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی سیم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، شاتل هواپیمایی، استخر روباز، امکانات اسپا، ماساژ، رستوران، صبحانه در اتاق، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، پارکینگ، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایش، آسانسور، کرایه خوردو، اتاق های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (انگلیسی - هندی)

هتل تاج هاولی آگرا (Taj Haveli Agra)

هتل تاج هاولی آگرا با خدمات بی نظیری که ارائه می دهد و رفتار گرم و صمیمانه ای که کارکنان آن دارد، باعث می گردد مهمانان حس نمایند که در خانه خود قرار دارند و در مدت اقامت خود لحظات بی نظیری را سپری نمایند.

اتاق های هتل دارای تهویه مطبوع و تلویزیون است و تمامی اتاق ها دارای حمام اختصاصی است و لوازم بهداشتی نیز برای حمام ها در نظر گرفته شده است.

پذیرش در هتل 24 ساعته انجام می گیرد. موقعیت هتل بسیار عالی است و مراکز خرید و رستوران ها در نزدیکی آن بسیار وجود دارد.

  • آدرس: 6 Amarlok Taj Link Road, Near Shilpa Gram Parking East Gate, 282001 Agra, India
  • این هتل 2 ستاره است و دارای 10 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، شاتل هواپیمایی، استخر روباز، رستوران، پارکینگ، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایش، اتاق های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (انگلیسی - هندی)

هتل پانا پارادایس (Hotel Panna Paradise)

هتل پانا پارادایس هتلی 2 ستاره است که خدمات قابل قبولی را به مهمانان خود ارائه می دهد. این هتل در مرکز شهر قرار گرفته است و به همین منظور دسترسی به بخش های مختلف شهر را راحت نموده است.

اتاق های هتل دارای تهویه مطبوع و تلویزیون است. پذیرش در هتل 24 ساعته انجام می گیرد و پارکینگ نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

  • آدرس: Before Tajnagari Crossing, Fatehabad Road , Taj Ganj, 282001 Agra, India
  • این هتل 2 ستاره است و دارای 25 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی سیم، امکان اجاره دوچرخه، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، شاتل هواپیمایی، استخر روباز، رستوران، صبحانه در اتاق، نگهداری از کودک، دستگاه خودپرداز، پارکینگ، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایش، اتاق های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (انگلیسی - هندی)

هتل آوالون تاج (Hotel Avalon Taj)

هتل آوالون تاج هتلی مالی است که امکانات را برای اقامتی میانه برای مهمانان فراهم می نماید. اتاق های هتل دارای اینترنت بی سیم و تلویزیون است و حمام اختصاصی آن دارای وان و لوازم بهداشتی است.

هتل دارای رستوران است و مهمانان می توانند از غذاهای لذیذ آن میل نمایند. هر روز صبح، صبحانه برای مهمانان تدارک دیده می گردد و مسافران می توانند روز خود را با صبحانه ای خوش رنگ و خوشمزه آغاز نمایند.

  • آدرس: 53/2 old idgah colony near idgah bus stand near agra cantt station., 282001 Agra, India
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 20 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی سیم، امکان اجاره دوچرخه، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، شاتل هواپیمایی، استخر روباز، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه بچه ها، منوی ویژه افراد رژیمی، نگهداری از کودک، شبکه مخصوص بچه ها، دستگاه خودپرداز، پارکینگ، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایش، اتاق های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (انگلیسی - هندی)

هتل تاج ویلا (Taj Villa)

هتل تاج ویلا از هتل های مالی آگرا است که کیفیت خدمات آن بسیار عالی است و اقامت خاطره انگیزی را برای مهمانان خود فراهم می نماید. اتاق های هتل مجهز به تهویه مطبوع و تلویزیون است و دارای حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی است.

هتل دارای یک استخر است که می تواند گزینه مناسبی برای اوقات فراغت مهمانان باشد.

  • آدرس: A-21, Phase-2, Taj Nagri, Phase-II, Fatehbad Raod, Agra (U.P), Taj Ganj, 282001 Agra, India
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 22 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم، امکان اجاره دوچرخه، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، شاتل هواپیمایی، استخر، رستوران، بار، دستگاه خودپرداز، پارکینگ، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایش، اتاق های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (انگلیسی - هندی)

هتل ام هاوس (Hotel M House)

هتل ام هاوس هتلی 2 ستاره است که اتاق های آن دارای تهویه مطبوع و حمام اختصاصی است. هتل دارای پارکینگ است و اینترنت بی سیم در همه جای آن قابل دسترس است.

هتل دارای یک تراس زیبا با چشم اندازی از شهر است که سپری کردن لحظاتی در آن خالی از لطف نیست. پذیرش در هتل 24 ساعته انجام می گیرد و امکان اجاره ماشین نیز برای مهمانان وجود دارد.

  • آدرس: Purani Mandi Crossing, Fatehabad Road, Agra-282001 Uttar Pradesh, India, Taj Ganj, 282001 Agra, India
  • این هتل 2 ستاره است و دارای 11 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی سیم، امکان اجاره دوچرخه، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، شاتل هواپیمایی، استخر، رستوران، صبحانه در اتاق، بار، دستگاه خودپرداز، پارکینگ، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، پذیرش 24 ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایش، اتاق های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (انگلیسی - هندی)

هتل سای هوم استی بد اند بریکفست (Sai Home Stay Bed & Breakfast)

هتل سای هوم استی بد اند بریکفست هتلی مناسب برای خانواده ها است که اتاق های بزرگ آن دارای اینترنت بی سیم و تهویه مطبوع به همراه تلویزیون است.

هتل دارای یک حیاط کوچک است که مهمانان می توانند با نوشیدن چای یا قهوه لحظات خوشی را در آن سپری نمایند.

  • آدرس: 1, Saipuram, Sector-2, Vibhavnagar (106, MIG Shaheed Nagar, Taj Ganj, 282001 Agra, India
  • این هتل 2 ستاره است و دارای 5 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی سیم، امکان اجاره دوچرخه، اتاق خانواده، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، شاتل هواپیمایی، استخر، رستوران، صبحانه در اتاق، بار، دستگاه خودپرداز، نگهداری کودک، پارکینگ، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، پذیرش 24 ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایش، اتاق های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (انگلیسی - هندی - فرانسوی)

هتل راج پارادایس (Hotel Raj Paradise)

هتل راج پارادایس هتلی 3 ستاره است که با اتاق های بزرگ و زیبا از مهمانان خود میزبانی می نماید. دسترسی به اینترنت در همه جای هتل امکان پذیر است.

هر اتاق دارای تهویه مطبوع و تلویزیون است. پذیرش در هتل 24 ساعته انجام می گیرد و امکان کرایه ماشین در این هتل نیز وجود دارد.

  • آدرس: Plot # 68, Tajnagari Phase 1, Behind TDI Mall, Fatehabad Road, 282001 Agra, India
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 17 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی سیم، زمین بازی، اتاق خانواده، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، شاتل هواپیمایی، استخر، رستوران، صبحانه در اتاق، بار، دستگاه خودپرداز، پارکینگ، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، پذیرش 24 ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایش، اتاق های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (انگلیسی - هندی)

در این مقاله کوشش شد تا هتل های مقرون به صرفه آگرا معرفی گردد؛ مطمئنا تعداد هتل های مقرون به صرفه و مالی بسیار بیشتر از آنچه که ذکر شد، است و ما سعی کردیم که برترین آنان را به شما دوستان عزیز خبرنگارانیی معرفی کنیم.

منبع: کجارو / booking.com
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1987

به "تور دهلی: برترین هتل های مقرون به صرفه آگرا؛ شهر معابد دیدنی هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دهلی: برترین هتل های مقرون به صرفه آگرا؛ شهر معابد دیدنی هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید