دوج کوین بیش از هر چیز دیگری در جهان سوددهی داشته است!

به گزارش مجله کوروش بزرگ، ارزش دوج کوین طی تنها 6 ماه 260 برابر شده است!

دوج کوین بیش از هر چیز دیگری در جهان سوددهی داشته است!

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، دوج کوین که در جهانی رمزارزها در ابتدا بیشتر یک شوخی و تفریح بود اکنون با ارزش بازاری معادل 92 میلیارد دلار به چهارمین رمزارز عظیم جهان تبدیل شده است. تنها در 6 ماه اخیر این رمزارز بیش از 26 هزار درصد رشد داشته است که این بازدهی عجیب آن را به پرسودده ترین دارایی جهان تبدیل نموده و بعید است دست کم به زودی شاهد شکسته شدن این رکورد باشیم. در مقام مقایسه خوب است بدانید طی این مدت بازدهی شاخص اس اند پی 500 حدود 20 درصد، بیتکوین 286 درصد و اتریوم 698 درصد بوده است.

مت گرین اسپن- مدیر سبد دارایی در موسسه کوانتوم اکونومیکس- گفت: بهتر است شرکت های عظیم بورسی فکری به حال خود نمایند چرا که در حال حاضر و با در نظر گرفتن بازدهی رمزارزها، این بازدهی های بورسی است که به نظر یک جوک می آید.

برخلاف بیتکوین و بیشتر ارزهای دیجیتالی که دارای محدودیت تعداد استخراج هستند، دوج کوین دارای هیچ محدودیتی نیست و همین مساله تعدادی از فعالان بازار را متعجب نموده است که این رمزارز چرا چنین رشدی داشته است.

هر چند معین نیست که چرا و چگونه ایلان ماسک عاشق دوج کوین شد اما بی شک یکی از دلایل اصلی رشد عجیب این رمزارز حمایت های گسترده ماسک از آن بوده است. ایلان ماسک دوج کوین را ارز مردم خوانده و حتی در آخرین برنامه تلویزیونی خود هم از آن تمجید نموده است.

با این حال همه چیز برای دارندگان دوج کوین رویایی نبوده است. این ارز پرنوسان ترین دامنه را در بین 10 رمزارز برتر داشته و تا به امروز نوسانات روزانه 20 تا چند درصدی زیادی در قیمت آن دیده است. مساله ای که تا به امروز تعداد زیادی از معامله گران این ارز را شکست داده و تمام دارایی آن ها را نابود نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1799

به "دوج کوین بیش از هر چیز دیگری در جهان سوددهی داشته است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوج کوین بیش از هر چیز دیگری در جهان سوددهی داشته است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید