رنگ بندی های مجذوب کننده پرچمدار گوگل، عکس

به گزارش مجله کوروش بزرگ، زومیت نوشت: رندرهای نو پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو با شایعات قبل مطابقت دارد و نشان می دهد گوگل از زبان طراحی نسل قبل در این محصولات استفاده نموده است.

رنگ بندی های مجذوب کننده پرچمدار گوگل، عکس

اکنون که آیفون 15 اپل معرفی شده است، ایستگاه بعدی برای سفر بی انتها دنیای گوشی های هوشمند، رویداد Made By Google خواهد بود که قرار است 4 اکتبر 2023 (12 مهر 1402) برگزار گردد.

انتظار داریم در این مراسم گوشی پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو معرفی شوند و از همان روز آماده سفارش باشند. علاوه براین، ساعت هوشمند گوگل پیکسل 2 نیز در چند رنگ تازه در رویداد مذکور رونمایی خواهد شد.

سایت MySmartPrice رندرهایی باکیفیت از پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو منتشر نموده است که این گوشی ها را در سه رنگ به تصویر کشیده اند. مدل پرو نسل بعدی گوشی گوگل در رنگ آبی و مشکی و کرم عرضه خواهد شد. مدل استاندارد این دستگاه نیز در رنگ رزگلد و خاکستری و مشکی دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

ظاهر سری پیکسل 8 همچنان از زبان طراحی سری پیکسل 6 که سال 2021 معرفی شدند، بهره می برد و نوار دوربین پشتی که در سری پیکسل 7 سال گذشته اصلاح شد، همچنان در مدل بعدی گوشی های گوگل استفاده خواهد شد.

لازم به ذکر است طراحی کلی پیکسل های گوگل با سایر گوشی های موجود در بازار تفاوت دارد و بدین ترتیب با نگاه به نوار پشتی دوربین این محصولات، می دانیم با پیکسل روبرو هستیم. برای مشاهده این رندرها باکیفیت روی آن ها کلیک کنید.

طبق شایعات اخیر، پیکسل 8 پرو به نمایشگر تخت 6.7 اینچی OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح QHD Plus مجهز خواهد شد. قلب تپنده این دستگاه پردازنده تنسور G3 خواهد بود که درکنار آن 12 گیگابایت رم در نظر گرفته شده است.

این محصول در دو مدل 128 و 256 گیگابایتی دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. سیستم دوربین پشتی این دستگاه شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید 64 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی خواهد بود و در پنل جلویی نیز به دوربین سلفی 11 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

انتظار می رود پیکسل 8 پرو به حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر از نوع اولتراسونیک مجهز گردد. از دیگر ویژگی های موردانتظار این دستگاه می توان به باتری 4,950 میلی آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ 27 وات و سیستم عامل پیش فرض اندروید 14 اشاره نمود.

پیکسل 8 استاندارد نیز به نمایشگر 6.2 اینچی OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح Full HD Plus، تراشه تنسور G3، هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز خواهد شد. نوار دوربین پشتی این گوشی نیز شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی خواهد بود و در بخش جلویی از دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی میزبانی خواهد نمود.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 مهر 1402 بروزرسانی: 1 مهر 1402 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2347

به "رنگ بندی های مجذوب کننده پرچمدار گوگل، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ بندی های مجذوب کننده پرچمدار گوگل، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید