زنی که بزرگترین کلکسیون عروسک باربی را دارد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، یک زن آلمانی که با دارا بودن 18 هزار عروسک باربی در کتاب رکورد های گینس قرار گرفته بود، اما همزمان با اکران فیلم باربی، بار دیگر در کانون توجهات قرار گرفته است.

زنی که بزرگترین کلکسیون عروسک باربی را دارد

به گزارش خبرنگاران، بتینا دورفمن که دو بار فیلم آمریکایی باربی را دیده و فکر می نماید عالی است، یک کلینیک باربی نیز دارد.

دورفمن 62 ساله که در شهر دوسلدورف در غرب آلمان زندگی می نماید به خبرگزاری فرانسه گفت: در کودکی همواره با باربی ها بازی می کردم.

وی اضافه نمود: وقتی عروسک هایم را برای دخترم بیرون آوردم، او علاقه ای نداشت، چون خیلی قدیمی بودند. از آن موقع بود که خودم آغاز به جمع آوری آن ها کردم.

این زن 28 سال است که در رویای صورتی زندگی می نماید و گروه باربی های خود را - که به وسیله رکورد های دنیای گینس به عنوان بزرگ ترین باربی های دنیا به رسمیت شناخته شده است - به موزه ها و مراکز خرید قرض داده است تا آن ها را در معرض نمایش قرار دهند.

بتینا گفت: آن ها معمولاً بین 5000 تا 20000 بازدیدنماینده در طول نمایشگاه ها جذب می نمایند، اما از زمانی که فیلم باربی منتشر شد، شنیدم که علاقه واقعاً افزایش یافته است.

او شرح داد: تعمیر یک عروسک می تواند از 10 یورو (11 دلار) تا 500 یا 600 یورو هزینه داشته باشد، اگر یک مدل کمیاب باشد.

فیلم باربی ساخته گرتا گرویگ پس از دو هفته اکران به فروشی بالغ بر یک میلیارد دلار در گیشه دنیای دست یافت. باربی اولین فیلم در تاریخ سینماست که به وسیله یک زن به تنهایی کارگردانی شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 17 مرداد 1402 بروزرسانی: 17 مرداد 1402 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2331

به "زنی که بزرگترین کلکسیون عروسک باربی را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنی که بزرگترین کلکسیون عروسک باربی را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید