سالی سخت پیش روی برج ایفل

به گزارش مجله کوروش بزرگ، خبرنگاران : ژان فرانسوا مارتینز،مدیر اجرایی شرکت ست می گوید : برج ایفل یک سال سخت دیگر پیش رو دارد.

سالی سخت پیش روی برج ایفل

به گزارش گروه ترجمه خبرنگاران و به نقل از یورو نیوز ، مارتینز در مصاحبه ای با خبرگزاری فرانسه گفت، علیرغم افزایش بازدیدکنندگان در ماههای اخیر، غیبت جهانگردان آسیایی، افزایش هزینه های نگهداری برج و چالش های امنیتی مانع ازاحیا اقتصاد جهانگردی این بنای تاریخی پاریس شده است.وی اذعان داشت برای احیا این جاذبه جهانگردی نیاز مبرمی به حمایت سهامداران دولتی است.

به لطف افزایش جهانگردان فرانسوی و اروپایی جهانگردی فرانسه تقریباً به سطوح قبل از همه گیری رسیده است، اما جای بازارهای دور، به ویژه آسیایی ها خالی است.برج ایفل که از ابتدای سال تا به امروز پذیرای 1.6 میلیون بازدیدکننده بوده است، در نظر دارد تا 5.5 میلیون بازدید در سال 2022 داشته باشد که 10 درصد کمتر از سال 2019 است.

مارتینز گفت: ممکن است شرایط فعلی بسیار مثبت به نظر برسد، اما 10 درصدی که از دست رفته است، حاشیه ماست. با این وجود وی افزود که به لطف روزهای پررونق انتها سال کسری بودجه سال 2021 کمتر از حد انتظار بود.این برج که در سال 1887 ساخته شد، برای رنگ آمیزی خود برای بازی های المپیک 2024 با هزینه های گزافی روبرو است.

از قیمت اولیه 50 میلیون یورو (53.3 میلیون دلار)تا به امروز هزینه ها به 92 میلیون یورو (98.2 میلیون دلار) افزایش یافته است.هفته گذشته یک عملیات بزرگ پلیس در اطراف برج برای سرکوب جیب برها، فروشندگان غیرمجاز خیابانی و مجریان اجرا شد.مارتینز که خواستار حضور دائمی پلیس در محل شد، گفت: مشکل هم برای بازدیدکنندگان و هم برای همکاران ما جدی است.

مارتینز گفت که مجموع این مسائل، به خصوص تعداد بازدیدکنندگان دلزده ، به این معنی است که برج به پول بیشتری نیاز دارد.او گفت که پس از تامین مالی اولیه 60 میلیون یورویی در سال 2021، این شرایط کسری نو به احتمال زیاد نیازمند افزایش سرمایه نو از طریق سهامداران شرکت Sete (کلانشهر پاریس) خواهد بود.

مارتینز همچنین برای دریافت کمک های دولتی ابراز امیدواری کرد.تعداد زیادی از اروپایی ها و حضور خوب آمریکایی ها که به ترتیب 60 و 17 درصد از بازدیدکنندگان کلی این بنا را تشکیل می دهند، نقش اصلی در احیا اقتصاد این برج داشته اند.

او همچنین بازگشت بازدیدکنندگان فرانسوی پس از همه گیری کووید-19 را به فال نیک گرفت.. 15 درصد از کل بازدیدها از این برج در سال 2022 از سوی شهروندان فرانسوی بوده است.مارتینز گفت: تعطیلات مدرسه و تعطیلات آخر هفته آفتابی بر جذابیت این برج در بازار فرانسه و کشور اروپایی اطراف آن را مزیت علت شده است.

فرانسه بیش از 30 سال است که مقصد برترجهانگردی جهان بوده است.در سال 2019، 90 میلیون جهانگرد بین المللی از فرانسه بازدید کردند که جهانگردی 8 درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور را تشکیل می دهد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2139

به "سالی سخت پیش روی برج ایفل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالی سخت پیش روی برج ایفل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید