سگ نابینا و گربه ای که او را هدایت می نماید!

به گزارش مجله کوروش بزرگ، با بلیز، سگ نابینایی که یک گربه دوست و راهنمای اوست آشنا شوید!

سگ نابینا و گربه ای که او را هدایت می نماید!

به گزارش خبرنگاران، بلیز در سال 2020 نابینا شد، اما خوشبختانه گربه ای به نام ساتین یاد گرفته است که با او صحبت کند و او را هدایت می نماید تا دور بزند و یاری کرد تا با نابینایی خود سازگار گردد.

رابین واگنر در سال 2019 بلیز را به خانه خود آورد. در اولین معاینه دامپزشکان گفتند بلیز از یک چشم نابیناست و به مرور زمان چشم دیگرش نیز نابینا خواهد شد.

اگرچه جراحی توصیه شد، بلیز در اکتبر 2020 کاملاً نابینا شد و در دسامبر همان سال چشم راستش را تخلیه کردند.

کور شدن بلیز باعث پسرفت بزرگی در اضطراب اجتماعی او شد. واگنر گفت: او بسیار مضطرب و واکنشی شد. ما باید کار زیادی انجام می دادیم تا به او یاری کنیم اعتماد به نفس خود را بازگرداند.

سگ به سرعت با گربه ای به نام ساتین دوست شد، علی رغم اینکه گربه به علت اینکه بلیز نمی دید، چندین بار زیر پا های او له شده بود.

واگنر به یاد می آورد که هر دو حیوان دوست داشتند با هم در رختخواب او دراز بکشند، اما ساتین با شنیدن آمدن بلیز برای جلوگیری از پایمال شدن فرار می کرد.

سپس ساتین ترفندی یاد گرفت: میو میو کرد تا به بلیز بفهماند که آنجاست، و بلیز از پا گذاشتن روی او اجتناب کند. در نهایت، گربه باهوش نیز از این حرکت برای جلوگیری از برخورد بلیز به دیوار ها یا مبلمان استفاده کرد.

واگنر می گوید که این باعث شده است که این جفت بیشتر به هم نزدیک شوند. مطمئناً به بلیز می گوید که او را دوست دارد و این زیباترین چیزی است که می توان دید.

منبع: فرارو
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2166

به "سگ نابینا و گربه ای که او را هدایت می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سگ نابینا و گربه ای که او را هدایت می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید