طرح انقلابی شرکت لاستیک سازی گودیر معرفی گردید ، لاستیک خود ترمیم کننده که هرگز نیازی به تعویض ندارد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، شرکت آمریکایی گودیر که سالهاست در حوزه فراوری تایر فعالیت می نماید اختراع جدیدی را ثبت نموده است که با نام لاستیک خودترمیم کننده شناخته می گردد. این لاستیک نیازی به تعویض ندارد.

طرح انقلابی شرکت لاستیک سازی گودیر معرفی گردید ، لاستیک خود ترمیم کننده که هرگز نیازی به تعویض ندارد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گودیر طرح های اولیه لاستیک خود ترمیم نماینده خود را که با ویژگی های هوش مصنوعی شارژ می گردد رونمایی کرد. این لاستیک ها می توانند با توجه به آب و هوا و سطح زمین، آج های خود را تغییر دهند.

گودیر ادعا می نماید لاستیک های این شرکت مطابق با نیازهای موجود و بومی است. گودیر که یکی از بزرگترین شرکت های تایر در دنیا است می تواند با این طرح توجه بسیاری از شرکت های خودروسازی را به خود جلب کند.

گودیر مدعی شده که لاستیک های جدید را بر مبنای سه مفهوم ساخته است: شخصی سازی ، پایداری و استفاده بدون دردسر.

به گفته سخنگوی گودیر ، لاستیک های مفهومی قابل شارژ می توانند بر اساس شرایط جاده و آب و هوا سازگار شوند و خواه در بزرگراه باشند و خواه در کوهستان، تغییر حالت دهند.

گودیر در هنگام طراحی آج های این تایر جدید از عنکبوت الهام گرفته است. طبق گفته سازنده این تایر این محصول جدید قوی و تخریب ناپذیر است. گودیر ادعا می نماید که این آج ها نیازی به آنالیز مداوم ندارند و به سرعت پس از آسیب دیدن بهبود پیدا می نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 908

به "طرح انقلابی شرکت لاستیک سازی گودیر معرفی گردید ، لاستیک خود ترمیم کننده که هرگز نیازی به تعویض ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح انقلابی شرکت لاستیک سازی گودیر معرفی گردید ، لاستیک خود ترمیم کننده که هرگز نیازی به تعویض ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید