عنایتی: از چند هفته پیش می دانستیم با استقلال بازی نمی کنیم

به گزارش مجله کوروش بزرگ، سرمربی تیم فوتبال طرفدار گفت: من و مدیران باشگاه خبر داشتیم که مقابل استقلال بازی نخواهیم کرد.

عنایتی: از چند هفته پیش می دانستیم با استقلال بازی نمی کنیم

خبرنگاران - ملاقات تیم های استقلال و طرفدار در هفته شانزدهم لیگ برتر به علت مثبت شدن تست کرونای اعضای بازیکنان آبی پوش لغو شد و به زمان دیگری موکول شد. هنوز زمان دقیق این بازی اعلام نشده است.

رضا عنایتی سرمربی طرفدار در خصوص لغو این بازی گفت: همه می دانستند این بازی برگزار نمی گردد. ما تمرین کردیم و به ما گفتند که بازی نداریم. چطور می گردد یک تیمی 7 بازیکن داشته باشد و بیاید با تیمی که بازیکنانش سالم هستند بازی کند؟ این موضوع اصلا درست نبود و جان بازیکنان در خطر بود. ما برنامه اردویی داشتیم و همه چیزمان بهم خورد. ما هتل رزرو نموده بودیم، اما معین بود این بازی لغو می گردد. اولویت ما این است که بازیکنانمان، سلامت باشند. همه کار های تاکتیکی و برنامه هایمان بهم خورد. شرایطمان بعد از لغو بازی با استقلال سخت تر شد. در مجموع ما تمریناتمان را ادامه می دهیم تا بدن بازیکنان اُفت نکند. سلامتی از همه چیز مهم تر است. به خاطر لغو بازی با استقلال ضرر کردیم و ان شاالله هر چه خیر است پیش بیاید. خودم هم گفته بودم که نباید با استقلال بازی کنیم.

طرفدار با 14 امتیاز، در رده دوازدهم لیگ برتر فوتبال واقع شده است.

بیشتر بخوانید

  • مهدی: طی چند روز آینده تاریخ بازی استقلال و طرفدار را اعلام می کنیم
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2064

به "عنایتی: از چند هفته پیش می دانستیم با استقلال بازی نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنایتی: از چند هفته پیش می دانستیم با استقلال بازی نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید