عکسی عجیب از ستاره پرتغالی النصر؛ رونالدو لاک مشکی می زند؟

به گزارش مجله کوروش بزرگ، کریستیانو رونالدو مرتباً تصاویری را به اشتراک می گذارد که در آن از تعطیلات خود لذت می برد، اما اخیر عکسی از او بعضی طرفدارانش را شگفت زده کرد.

عکسی عجیب از ستاره پرتغالی النصر؛ رونالدو لاک مشکی می زند؟

به گزارش خبرنگاران، ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان تصویری از خود را در سونا به اشتراک گذاشت که به طور معمول، این تصویر بدن ورزیده او را در حالی که نشسته و متفکرانه به نقطه ای خیره شده نشان می دهد.

اما طرفداران متوجه یک چیز غیرعادی شدند: ناخن های پای رونالدو سیاه شده بود. یکی از کاربران نوشت: آیا رونالدو ناخن های پای خود را رنگ نموده است؟

به گفته منبعی از نشریه بیلد آلمان، ورزشکاران ناخن های خود را رنگ می نمایند یا با یک لایه محافظ می پوشانند تا ناخن های خود را از قارچ ها و باکتری ها محافظت نمایند.

به گفته این منبع، بسیاری از ورزشکاران برتر به علت اینکه ساعت ها کفش به پا دارند این کار را انجام می دهند تا از ناخن های خود در برابر قارچ ها و باکتری ها محافظت نمایند.

مایک تایسون و بسیاری از ورزشکاران مانند مبارزان MMA نیز ناخن های خود را رنگ می نمایند.

این اولین بار نیست که رونالدو با ناخن های سیاه دیده می گردد. در ماه ژانویه، فرانسیس ناننو، مبارز MMA، تصویری را با رونالدو منتشر کرد که یکدیگر را در آغوش گرفته بودند و ناخن های رنگ شده ستاره پرتغالی نیز قابل مشاهده بود.

رونالدوی 38 ساله از زمان پیوستن به النصر عربستان در 12 بازی 11 گل به ثمر رسانده است.

منبع: فرارو
انتشار: 29 فروردین 1402 بروزرسانی: 29 فروردین 1402 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2287

به "عکسی عجیب از ستاره پرتغالی النصر؛ رونالدو لاک مشکی می زند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکسی عجیب از ستاره پرتغالی النصر؛ رونالدو لاک مشکی می زند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید