عکس ، نیمار پشت مسی عایدی ، فریاد بر سر یک بازیکن؛ تو دیوانه ای!

به گزارش مجله کوروش بزرگ، نیمار عصبانیت خود را از بنجامین پاوارد به خاطر تکل روی لیونل مسی که باعث اخراج ستاره بایرن مونیخ مقابل پاری سن ژرمن شد، ابراز کرد.

عکس ، نیمار پشت مسی عایدی ، فریاد بر سر یک بازیکن؛ تو دیوانه ای!

به گزارش خبرنگاران به نقل از گل، پاوارد و نیمار در طول بازی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین پاری سن ژرمن و بایرن در روز سه شنبه، از نبردی بی نظیر لذت بردند که در نهایت تیم میهمان با نتیجه 1-0 برنده شد. این مدافع به علت یک خطا روی بازیکن برزیلی با کارت زرد جریمه شد و پس از دریافت کارت زرد دوم خود در این مسابقه به علت خطای خطرناک روی لیونل مسی، از بازی اخراج شد.

نیمار پس از دریافت کارت قرمز به پاوارد نزدیک شد و به وضوح دیده شد که بر سر این مدافع فریاد می زند و می گوید: تو دیوانه ای!

یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن پس از انتها بازی با وجود کارت قرمز به تمجید از پاوارد پرداخت. حالا او از بازی برگشت در 8 مارس محروم خواهد شد.

ناگلزمن گفت: بنجی بازی درخشانی داشت. کارت دوم او به علت چالش سختی بود که با سرعت زیاد مسی داشت. او مردد بود که تکل بزند یا نه. اینکه او در بازی برگشت نخواهد بود سخت است، اما اتفاقی است که افتاده. امروز او فوق العاده بود و همین مهم است.

بایرن به لطف گل کینگزلی کومان در پاریس، با رجحان به بازی برگشت خواهد رفت. ناگلزمن اعتراف کرد که از عملکرد پی اس جی شگفت زده شده بود، زیرا بایرن توانست در طول 90 دقیقه مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد.

  • بازیکنی که از رونالدو و مسی بهتر است | ثبت رکوردی عجیب در لیگ قهرمانان اروپا
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 بهمن 1401 بروزرسانی: 27 بهمن 1401 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2264

به "عکس ، نیمار پشت مسی عایدی ، فریاد بر سر یک بازیکن؛ تو دیوانه ای!" امتیاز دهید

1 کاربر به "عکس ، نیمار پشت مسی عایدی ، فریاد بر سر یک بازیکن؛ تو دیوانه ای!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، نیمار پشت مسی عایدی ، فریاد بر سر یک بازیکن؛ تو دیوانه ای!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید