قرارداد بالای یک میلیارد نداریم، هدف حضور در پلی آف است

به گزارش مجله کوروش بزرگ، به گزارش خبرنگاران، با شروع فصل جابجایی لیگ برتر والیبال تیم شهداب یزد شروع خوبی در جذب بازیکنان و سرمربیان لیگ برتر داشته است. سلیم چپرلی، مهدی مهدوی و میکائیل تاجر سه بازیکنی هستند که تا به امروز شنبه به طور رسمی با این تیم قرار داد بسته اند. همچنین صحبت هایی مبنی بر مذاکره با محمد عمده غیاثی سرمربی فصل گذشته تیم شهرداری ورامین مطرح است.

قرارداد بالای یک میلیارد نداریم، هدف حضور در پلی آف است

عباسعلی میرحسینی مدیر عامل باشگاه شهداب یزد درباره شروع طوفانی تیمش در فصل جابجایی لیگ برتر والیبال به خبرنگاران گفت: فصل گذشته قول مهمی به هواداران خود دادیم. سال گذشته نخستین حضور در لیگ برتر را تجربه کردیم و هدف بقا در مسابقات بود. به هواداران گفته بودیم آستانه تحمل خود را افزایش دهند تا در فصل جدید تیمی در خور شان شهرمان و هواداران راهی لیگ برتر کنیم.

مدیر عامل باشگاه شهداب یزد درباره جذب عمده غیاثی گفت: در حال مذاکره هستیم و ظرف چند روز آینده تکلیف مشخص خواهد شد. در حال حاضر با چپرلی، مهدوی و تاجر قرارداد بسته ایم.

وی در پاسخ به این سوال که رقم قرارداد دومیلیاردی با مهدوی و سایر رقم های میلیاردی با سایر بازیکنان صحت دارد یا خیر؟ گفت: گفته ها و حدس همیشه وجود دارد. اصلا این صحبت ها مطرح نیست. ما قراردادها را پلکانی بسته ایم. یک مبلغ پایه وجود دارد و بر اساس شرایط تیم و صعود به یک هشتم و یک چهارم و فینال رقم افزایش مبلغی اضافه خواهد شد.

میرحسینی اضافه نمود: سعی بر این بوده تا قرارداد انگیزشی باشد و بازیکنان برای رسیدن به اهداف بجنگند. رقم قراردادها اینطور که می گویند نیست. با مهدوی قراردادی دو ساله بسته ایم. بازیکنان تلاش کنند تیم به اهدافش برسد و پاداش و قرار داد نوش جانشان شود.

مدیرعامل باشگاه شهداب یزد درباره اهداف تیم برای حضور در رقابت های فصل جدید چیست؟ گفت: هدف اصلی امسال حضور در پلی آف است چون دومین سال حضور در لیگ را تجربه خواهیم کرد. فصل آینده برای حضور در جمع چهار تیم برنامه داریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1047

به "قرارداد بالای یک میلیارد نداریم، هدف حضور در پلی آف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد بالای یک میلیارد نداریم، هدف حضور در پلی آف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید