لسترسیتی 2 - 2 منچستریونایتد؛ تقسیم امتیازات به نفع دیگر مدعیان

به گزارش مجله کوروش بزرگ، منچستریونایتد بعد از 13 برد متوالی خارج از خانه در فوتبال انگلستان مقابل لسترسیتی به تساوی رسید تا همه چیز به نفع مدعیان دیگر لیگ برتر تمام گردد.

لسترسیتی 2 - 2 منچستریونایتد؛ تقسیم امتیازات به نفع دیگر مدعیان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، تیم های لسترسیتی و منچستریونایتد در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلستان از ساعت 16 در استادیوم کینگ پاور به مصاف هم رفتند و در انتها به تساوی پرگل 2 بر 2 رضایت دادند.

شاگردان اوله گانر سولسشر 2 بار در این ملاقات از میزبان خود پیش افتادند اما هر دوبار، پیروز به حفظ نتیجه نشدند. ابتد مارکوس رشفورد در دقیقه 23 روی پاس برونو فرناندز گل زد تا سومین گلزن جوان یونایتد باشد که به آمار 50 گل زده می رسد. این گل در دقیقه 31 با شوت مهلک هاروی بارنز پاسخ داده شد.

در نیمه دوم شاهد دو تعویض طلایی بودیم. ابتدا ادینسون کاوانی تازه وارد بود که زمینه ساز گل دقیقه 79 برونو فرناندز شد و سپس آیوزه پرز بود که با ارسالی دقیق، جیمی واردی را در دقیقه 85 به گل تساوی بخش رساند.

با این نتیجه منچستریونایتد بعد از 13 برد پیاپی مقابل میزبان های انگلیسی خود در یک بازی به رجحان نرسید و رکورد تاریخی اش در عدد 13 باقی ماند.

حالا لسترسیتی با 28 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است و یونایتد با یک امتیاز کمتر در صندلی سوم ایستاده است. این بهترین نتیجه ممکن برای تیم های بالانشین به ویژه لیورپول صدرنشین بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1463

به "لسترسیتی 2 - 2 منچستریونایتد؛ تقسیم امتیازات به نفع دیگر مدعیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لسترسیتی 2 - 2 منچستریونایتد؛ تقسیم امتیازات به نفع دیگر مدعیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید