مجسمه گیاهی طاووس چین

به گزارش مجله کوروش بزرگ، هنرمندان و طراحان چینی برای ساخت این طاووس از گل‌ها، گیاهان و چمن‌های مختلفی استفاده کرده تا توتنستد آن را به عنوان یک جاذبه گردشگری تور چین معرفی کنند.

مجسمه گیاهی طاووس چین

کشورهای پر گردشگر همیشه به فکر راه هایی برای افزایش مقبولیت خود از نظر گردشگری هستند که برای همین نوآوری هایی به خرج دهند که جاذبه های شهری خود را متنوع کنند. در پارکی در چین یک مجسمه گیاهی از طاووس ساخته شده تا هم زیبایی پارک را بیشتر کند و هم گردشگران تور چین را به سوی خود جذب کند.

در پارکی در جنوب چین هنرمندان و طراحان چینی بر روی ساخت مجسمه‌ گیاهی طاووس کار می کردند. آن ها برای ساخت این طاووس از گل‌ها، گیاهان و چمن‌های مختلفی استفاده کرد ه تا این طاووس، ظاهری تماشایی داشته باشد و بتوان آن را به عنوان یک جاذبه گردشگری تور چین معرفی کرد.

حالا در آستانه فصل سرما این طاووس آماده شده و تماشای گل‌کاری ها و چمن‌کاری‌ها و عکس انداختن در کنار آن به یکی از تفریحات گردشگران تور چین در این پارک شده است. این مجسمه گیاهی 43 متر طول و 10 متر ارتفاع دارد و جلوه خاص و جدیدی به این پارک داده است. برای طراحی این مجسمه به جزئیات توجه زیادی کرده‌اند تا نتیجه کار زیبا شود. این مجسمه گیاهی در جایی قرار گرفته که از قسمت های مختلف پارک قابل مشاهده است.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 603

به "مجسمه گیاهی طاووس چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجسمه گیاهی طاووس چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید