مسن ترین مدل دنیا از رازهای زیبایی خود می گوید

به گزارش مجله کوروش بزرگ، در حالیکه عمر فعالیت هنری بسیاری از مدل های دنیا بسیار کوتاه است، مدل مشهور کارمن دلورفس (Carmen DellOrefice) نزدیک به هفتاد سال است که بطور مستمر به عنوان مدل فعالیت دارد و می توان گفت حضور او در سن 82 سالگی حتی بسیار قدرتمندتر و گیراتر از سال های جوانی اوست. تصویر این مدل زیبا 15 بار روی جلد مجله ووگ رفته است.

مسن ترین مدل دنیا از رازهای زیبایی خود می گوید

این مدل 82 ساله با وجود عمل های متعددی که در نتیجه ضعف زانوهای خود داشته است همچنان همانند مدل های جوان با اعتماد بنفس بالا با کفش های پاشنه بلند بر روی کت واک ظاهر می گردد. او که در ابتدا تصمیم داشته باله را دنبال کند، به دنبال بیماری در سن 13 سالگی باله را رها نموده و به سمت دنیای مد کشیده شد.

او درباره علل پیروزیت خود به دوران سخت جوانی اش اشاره می نماید:من یاد گرفتم برای پیروز شدن باید سخت کوشش کرد. در سنین جوانی با آنکه مدل بودم برای تامین هزینه های زندگی ام مجبور بودم به عنوان نظافتچی ساعت های طولانی کار کنم. این دوران طلایی به من آموخت که هیچوقت تسلیم نشوم.

دیگر راز پیروزیت این مدل اسطوره ای به گفته خود او رضایت از خود بوده است: همه ما ضعفهایی داریم ولی باید خودمان را با وجود این ضعف ها دوست داشته باشیم. اگر شما از خودتان ناراضی باشید و دائما ضعف هایتان را بخود گوشزد کنید مانعی برای خود خواهید ساخت که رفع کردنش غیر ممکن است. تا زمانی با خودتان آشتی نکنید پیروز نخواهید شد.

او دلیل زیبایی خود را در مراقبت سفت و سخت از پوستش عنوان می نماید: باید برای خود اصولی را پایه گذاری کنید و حتما به آنها پایبند باشید. اول اینکه همواره پوستتان باید مرطوب باشد، خشکی پوست یکی از بزرگترین دلایل پیری آن است. کرم ضدآفتاب هم باید تبدیل به یکی از بهترین دوستان شما گردد البته حتما کرم ضدآفتابتان را با مشورت پزشکتان و با توجه به نوع پوستتان انتخاب کنید. یادتان باشد که استفاده از کرم های مختلف در سنین مختلف فرق می نماید پس حتما یک دکتر پوست خوب برای خودتان پیدا کنید قبل از اینکه خیلی دیر گردد

کارمن دلورفس با وجود سن بالای خود همچنان ورزش می نماید، او در این زمینه می گوید: اگر کسی به شما می گوید بدون ورزش کردن می توان به تناسب اندام رسید، به او اعتماد نکنید. بهترین راه تناسب اندام در هر سنی ورزش کردن است.

منبع: لوکس تهران
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1282

به "مسن ترین مدل دنیا از رازهای زیبایی خود می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسن ترین مدل دنیا از رازهای زیبایی خود می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید