معرفی بازار بلاک چین Tourism 2.0 به وسیله دبی

به گزارش مجله کوروش بزرگ، با معرفی بازار توریسم 2.0، فعالیت هتل داران و کارگزاران تور در دبی آسان تر شد.

معرفی بازار بلاک چین Tourism 2.0 به وسیله دبی

وزارت بازاریابی بازرگانی و گردشگری دبی به تازگی بازار Tourism 2.0 را معرفی نموده است که یک بازار فعال بلاک چین است که خریداران بالقوه را به صورت مستقیم به هتل ها و کارگزاران تور مرتبط می نماید.

این برنامه بخشی از مشارکت شرکت DTCM در Dubai 10X و تعهد این وزارتخانه نسبت به معرفی دبی به عنوان مقصد اصلی سفر، کسب و کار و رویدادهای دنیای تا سال 2020 است.

دبی، به عنوان یک بازار کسب و کار، شرایطی را برای هتل ها و کارگزاران تور فراهم نموده است تا ارتباطی مستقیم با یکدیگر برقرار نمایند. کارگزاران تور با دسترسی به هزینه هتل ها می توانند پیشنهادات بهتری را به مشتریان خود ارائه بدهند. با رشد رسانه های اجتماعی که مقصدهای سفر را در سرتاسر دنیا تبلیغ می نمایند، بخش گردشگری می تواند شاهد رشد مداوم تقاضای بسته های مسافرتی سفارشی باشد که Tourism 2.0 ارا ئه می دهد.

دکتر هلال سعید الماری، مدیر کل DTCM، گفته است:

با افزایش سرعت تحولات دیجیتالی در بخش سفر، دبی در راستای توسعه گردشگری با ادغام استارت آپ های نوآورانه با زیست بوم گام برمی دارد تا در نهایت فراوری ناخالص داخلی را بالاتر ببرد.

ما، به عنوان پیشگام در تطبیق فناوری مجازی سازی ایمن تر و شفاف تر در بخش گردشگری، می توانیم فرایندهای رزرو را تسهیل کنیم و دموکراسی در سفر را برای همه برقرار سازیم.

منظره گردشگری دبی 2020 جذب سالیانه 20٬000٬000 (20 میلیون) بازدیدنماینده را تا سال 2020 هدف قرار داده است. در سال گذشته، این شهر میزبان 15٬079٬000 (15 میلیون و 79 هزار) بازدیدنماینده بوده است که نسبت به سال قبل 6.2٪ افزایش داشته است.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2017

به "معرفی بازار بلاک چین Tourism 2.0 به وسیله دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بازار بلاک چین Tourism 2.0 به وسیله دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید