تور فیلیپین: پرطرفدارترین مکان های دیدنی فیلیپین ، چرا به فیلیپین سفر کنیم؟

به گزارش مجله کوروش بزرگ، چرا سفر به فیلیپین؟ این کشور آسیایی با کدام ویژگی توانسته به یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری تبدیل و نظر مسافران را به خود جلب کند؟ دبی، ترکیه، هند و حتی سریلانکا از مقاصدی هستند که جاذبه هایشان برای اهالی سفر و گردشگری کم و بیش شناخته شده است اما کم هستند افرادی که فیلیپین و دنیای اسرارآمیزش را بشناسند. از این رو در اینجا می خواهیم با معرفی پرطرفدارترین مکان های دیدنی فیلیپین یک مقصد هیجان انگیز دیگر را به فهرست سفرهای انتخابی شما اضافه کنیم.

تور فیلیپین: پرطرفدارترین مکان های دیدنی فیلیپین ، چرا به فیلیپین سفر کنیم؟

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

جاذبه های رنگارنگ طبیعی، جزایر سحرانگیز مرجانی، سواحل سفید و آرام از فیلیپین بهشتی ساخته اند تماشایی! پس اگر بارها و بارها با به مقاصدی مانند استانبول و دبی سفر نموده و این بار می خواهید مقصدی متفاوت را تجربه کنید، اولین پیشنهاد کارشناسان ما به شما است. کشوری که یکی از بلندترین خطوط ساحلی جهان ا داشته با طبیعت و تاریخی بی نقص میهمانان خود را شگفت زده می نماید. برای آشنایی با پرطرفدارترین مکان های تماشای فیلیپین تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

جاذبه های گردشگری فیلیپین

کشور فیلیپین از مجموعه صدها جزیره تشکیل شده و در قسمت جنوب شرقی آسیا واقع شده است. شهر مانیل مرکز این کشور بوده و بزرگ ترین شهر آن کرون سیتی نام دارد. فیلیپین به واسطه قرار گرفتن در میان اقیانوس آرام طبیعتی بکر و شگفت انگیز داشته و در تمام جهان به عنوان کشوری با خط ساحلی طولانی شناخته می گردد. با این وصف سفر به فیلیپین را می توان سفری پرماجرا و هیجان انگیز دانست که جاذبه های تاریخی و طبیعی را در کنار یکدیگر دارد.

ال نیدو | El Nido

با بازدید از ال نیدو شما به یکی از متفاوت ترین و سحرانگیزترین منطقه ها جهان پا گذاشته اید. ال نیدو از زیباترین منطقه ها توریستی طبیعی فیلیپین است که در آن بیش از 50 نوع پوشش گیاهی و انواع جانوران منحصر به فرد دریایی مانند ماهی های رنگارنگ، عروس های دریایی و حتی مرجان های خوش رنگ و لعاب را می توان دید. قایق سواری در میان رودخانه و گشت در جنگل با اتوبوس های مخصوص از تفریحات منطقه ال نیدو هستند.

جزیره باتان | Batan Island

اگر می خواهید صخره های سرسبز، امواج خروشان دریا، خانه های سنگی، کلیساهایی که با سبک معماری اسپانیایی ساخته شده اند و حتی گاوهای در حال چرا در مراتع سرسبز را ببینید به جزیره باتان بروید. این جزیره در نزدیکی ال نیدو قرار گرفته و علاوه بر طبیعت بکر به علت حضور گردشگران چینی نیز معروفیت پیدا نموده است. جزیره باتان را می توان بهشتی برای هواداران ورزش موج سواری نیز دانست.

دریاچه پیناتوبو | Lake Pinatubo

جمله برخواستن از خاکستر دقیقاً مناسب حال دریاچه پیناتوبو می باشد. چرا که این دریاچه خارق العاده پس از زلزله سال 1991 و فعال شدن آتشفشان خاموش پیناتوبو بوجود آمده و در حال حاضر به عنوان یکی از پرطرفدارترین مکان های تماشای فیلیپین به شمار می رود. این دریاچه به وسیله کوه های سرسبز احاطه شده و تصویری مسحورنماینده را بوجود آورده است. پیناتوبو در بخش شمال غربی فیلیپین قرار گرفته و سالیانه گردشگران بسیاری برای تماشا طبیعت بی نقص دریاچه به این منطقه سفر می نمایند.

جزیره بوراکی | Boracay Island

تفریحات شبانه، سواحل سفید و درخشان، رستوران های لوکس با غذاهای بین المللی، هتل های 5 ستاره، انواع تفریحات آبی و هر آنچه را که از یک مقصد تفریحی انتظار دارید می توانید در جزیره بوراکی ببینید. اینجا به مرکز گردشگری در فیلیپین معروف است. حتی اگر شلوغی شهر را نمی پسندید و اقامت در مکان های آرام را ترجیح می دهید می توانید به ساحل پوکا در این جزیره رفته و اقامتی به دور از هیاهو و شلوغی را تجربه کنید.

ویگان Vigan

منطقه ویگان از پرطرفدارترین مکان های تماشای فیلیپین محسوب می گردد که بر خلاف سایر تماشای ها جاذبه های تاریخی این کشور را در خود داشته و بخشی از فرهنگ و تمدن فیلیپین را به گردشگران معرفی می نماید. منطقه ویگان در بخش شمال شرقی فیلیپین قرار گرفته و نام آن در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. خیابان های سنگ فرش شده، کلیساهای به سبک معماری باروک، خانه های اسپانیایی و مغزه های کوچک فروش سوغاتی از جاذبه های گردشگری منطقه تاریخی ویگان هستند.

داوائو سیتی | Davao City

داوائو سیتی شهری کاملاً استثنایی در جنوب کشور فیلیپین است. این شهر به عنوان مرکز تجاری، آموزشی و مالی فیلیپین معرفی می گردد اما در کنار فرهنگ، حیات وحشی استثنایی نیز دارد. در داوائو به قدری فرهنگ زندگی و سطح رفاه اجتماعی بالاست که هیچ دزدی اتفاق نیافته و خیابان ها و کوچه های شهر به تمیز بودن معروفیت دارند. نکته جالب تر اینکه شهر داوائو در کوهپایه بلندترین قله فیلیپین به نام کوه اپو قرار گرفته است.

ساگادا | Sagada

ساگادا از پرطرفدارترین مکان های گردشگری فیلیپین است که در بخش شمالی این کشور قرار گرفته و جهانیی کاملاً متفاوت با سایر منطقه ها گردشگری در این کشور دارد. تابوت هایی که از صخره ها آویزان شده به همراه مزارع برنج سرسبز اولین تصویر از دهکده ساگادا ست که مقابل چشم گردشگران قرار می گیرد. در صورت اقامت در دهکده ساگادا شب های نسبتاً سرد و صبح های رؤیایی با فضای مه آلود را تجربه خواهید کرد.

زیباترین شهر فیلیپین کدام است؟

به اعتقاد بسیاری از گردشگران که تجربه سفر به فیلیپین را داشته اند شهر ساحلی بوراکای از زیباترین مقاصد گردشگری در این کشور به شمار می رود. شهر ساحلی بوراکای با شن های سفید و دریای فیروزه ای توانسته توجه بیشتر گردشگران را به سوی خود جلب نموده و یک سر و گردن بالاتر از مانیل و سایر مقاصد توریستی فیلیپین قرار گیرد. جهت رزرو تور فیلیپین و اقامت در شهر ساحلی بوراکای با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

طبیعت فیلیپین، بهشتی به جا مانده در ت

گشتی در مانیل، مرکز

منبع: ستاره ونک
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2099

به "تور فیلیپین: پرطرفدارترین مکان های دیدنی فیلیپین ، چرا به فیلیپین سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فیلیپین: پرطرفدارترین مکان های دیدنی فیلیپین ، چرا به فیلیپین سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید