ناو هواپیمابر هسته ای آمریکا وارد منطقه شد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، ناو هواپیمابر هسته ای رونالد ریگان در میان عقب نشینی نیرو های آمریکایی از افغانستان وارد منطقه مسئولیت ناوگان پنجم نیروی دریایی ایالات متحده که شامل خاورمیانه است، شد.

ناو هواپیمابر هسته ای آمریکا وارد منطقه شد

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس اعلامیه مطبوعاتی وب سایت فرماندهی مرکزی ایالات متحده، ناو هواپیمابر هسته ای رونالد ریگان در میان عقب نشینی نیرو های آمریکایی از افغانستان وارد منطقه مسئولیت ناوگان پنجم که شامل خاورمیانه است، شد.

فرد گلدامر فرمانده ناو رونالد ریگان، گفت: حضور انعطاف پذیر رونالد ریگان یک عنصر اساسی در یاری به اطمینان خاطر به شرکای منطقه ای ما است که ایالات متحده همچنان متعهد به تأمین آزادی دریا ها است

آمریکا اعلام نموده است که گروه عامل ناو هواپیمابر با حضور در منطقه مسئولیت ناوگان پنجم نیروی دریایی ایالات متحده با همکاری با شریکان خود عمل می نماید و تمریناتی را انجام می دهد، بعلاوه پشتیبانی نیرو های هوایی را برای محافظت از نیرو های ایالات متحده و ائتلاف در طول عملیات خود ارائه می دهد تا نیرو های آمریکایی را از افغانستان خارج کند.

ناو رونالد ریگان، یک ناو هواپیمابر و هفتمین ناوگان نیروی دریایی ایالات متحده است که مسئولیت اقیانوس آرام غربی و اقیانوس هند شرقی را بر عهده دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1797

به "ناو هواپیمابر هسته ای آمریکا وارد منطقه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناو هواپیمابر هسته ای آمریکا وارد منطقه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید