نمایشگاه نقاشی یک کارگردان سینما

به گزارش مجله کوروش بزرگ، نمایشگاه نقاشی از 57 تا 67 به روایت امیرشهاب رضویان با روایت نقاشی هایی از انقلاب و جنگ به شکل پرده خوانی در گالری کاما برپا می گردد.

نمایشگاه نقاشی یک کارگردان سینما

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی گالری کاما، نمایشگاه نقاشی از 57 تا 67 به روایت امیرشهاب رضویان با نمایش 9 اثر نقاشی با موضوع جنگ از امیرشهاب رضویان (کارگردان سینما) از روز آدینه (29 شهریورماه) در گالری کاما برپا می گردد.

در کنار نمایش این آثار نقاشی، رضویان قرار است روایتگری کند؛ در واقع این آثار، خاطرات این هنرمند از انقلاب 57 و جنگ هشت ساله ایران و عراق است.

این هنرمند درباره نمایشگاه از 57 تا 67 به روایت امیرشهاب رضویان می گوید: در این نمایشگاه قصه سربازان جنگ را می گویم؛ مثل گروهبانی که از یک پادگان آموزشی گذرش به منطقه عملیاتی می افتد و در قصه او از یک شخصیت خشن به یک شخصیت لطیف می رسیم، یا سربازی که برای شادمان کردن بقیه ترانه می خواند و خودش در تنهایی کشته می گردد. در واقع قصه من قصه آدم های تنهای جنگ است.

امیر شهاب رضویان متولد 1344 همدان است و تاکنون بیش از 40 فیلم کوتاه، مستند، پویانمایی ساخته و هفت فیلم سینمایی را کارگردانی نموده است.

او علاوه بر کارگردانی نقاشی هم می نماید و طراحی پوستر روز جهانی مبارزه با نژادپرستی را در کشور هلند سال 1375 انجام داده است. آثار نقاشی او در نمایشگاه هایی در خارج از کشور و از جمله نمایشگاه جمعی هنرمندان در گالری اشتول ورک شهر کلن آلمان مهرماه 1375 به نمایش درآمده است.

نمایشگاه های انفرادی وی نیز با موضوع خاطره، رویا، جنگ پیش از این در چنیدن نقطه از آمریکا به نمایش درآمده است.

نمایشگاه نقاشی از 57 تا 67 به روایت امیرشهاب رضویان از روز آدینه (29 شهریور ماه) در گالری کاما برپا می گردد.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به خیابان پاسداران،گلستان دهم پلاک 44 طبقه دوم مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 384

به "نمایشگاه نقاشی یک کارگردان سینما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه نقاشی یک کارگردان سینما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید