هتل اونانگ آل سیزنز ریزورت کرابی

به گزارش مجله کوروش بزرگ، هتل اونانگ آل سیزنز ریزورت کرابی (Aonang All Seasons Beach Resort Krabi)، یکی از برترین هتل‌های 4 ستاره تور کرابی با امکانات و خدمات متنوع رفاهی است. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

هتل اونانگ آل سیزنز ریزورت کرابی

در قلب ساحل زیبای اونانگ یکی از هتل‌های 3 ستاره کرابی با موقعیت مناسب قرار گرفته است و در اطراف خود مغازه، رستوران و کافه دارد که در نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند و دسترسی به آن ها با چند دقیقه پیاده‌روی امکان پذیر است. ساحل نوفارات تارا نیز در فاصله حدود یک کیلومتری هتل قرار گرفته و غار فرا نانگ نیز تا هتل 4.7 کیلومتر فاصله دارد.

این هتل در مجموع 56 اتاق داشته که رده‌های دلوکس و سوپریور تقسیم بندی شده‌اند که دارای بالکن اخصاصی هستند و برخی از آن‌ها نیز دسترسی مستقیم به استخر دارند. تلویزیون با کانال های ماهواره‌ای، گاوصندوق، تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی، تلفن، یخچال، آب آشامیدنی و سشوار از امکانات و خدماتی هستند که این هتل در اختیار گردشگران تور کرابی قرار می‌دهد.

در این هتل برای رفاه حال مسافرین خدمات پزشکی نیز در نظر گرفته شده است و در مکان های عمومی هتل نیز می توان از اینترنت وای فای استفاده نمود. پذیرش این هتل نیز به صورت 24 ساعته در خدت گردشگران تور کرابی می‌باشد و شاتل هایی نیز به منظور انتقال مهمانان به فرودگاه در نظر گرفته شده است البته هزینه آن باید جداگانه پرداخت نمود.

مهمانان برای کسب اطلاعات گردشگری و هماهنگی تور هایی که قصد شرکت در آن ها را دارند می توانند به پرسنل مستقر در میز تور مراجعه کرده و از آنان مشاوره دریافت نمایند. برای راحتی ساکنین هتل خدمات لاندری ارائه می گردد. امنیت مکان های عمومی به صورت شبانه‌روزی به وسیله دوربین‌های مدار بسته کنترل می‌گردد.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 602

به "هتل اونانگ آل سیزنز ریزورت کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل اونانگ آل سیزنز ریزورت کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید