هتل پولمن بانکوک جی

به گزارش مجله کوروش بزرگ، هتل پولمن بانکوک جی (Pullman Bangkok G)، یکی از برترین هتل‌های 4 ستاره تور تایلند برای تجربه یک اقامت آسان و با کیفیت در تور تایلند است. د این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

هتل پولمن بانکوک جی

این هتل 37 طبقه در مجموع 469 اتاق و سوییت دارد. بسته به نوع اتاق، امکانات داخل آن شامل: ضبط صوت، حمام و حمام بخار، چک این اختصاصی، بالش های مخصوص، سشوار، رادیو، اتاق کنفرانس، تلویزیون، تخت کینگ سایز، کافی شاپ و تلفن می شود. همچنین تمامی اتاق ها از اینترنت وای فای رایگان بهره مند هستند.

اتاق های این هتل در تور تایلند شامل اتاق های جی دیلاکس 34 متری در طبقات 18 تا 26، اتاق های پریمیوم دیلاکس 34 متری در طبقات 28 تا 31، اتاق های اکزکیوتیو 34 متری در طبقات 27 تا 36، سوییت های جی 77 تا 165 متری در طبقات 18 تا 22، سوییت های اکزکیوتیو 77 تا 165 متری در طبقات 29 تا 35 و اکزکیوتیو کلاب لانژ در طبقه 27 ام می شود.

هتل 4 ستاره پولمن بانکوک جی، از هتل های مدرن و لوکس شهر بانکوک است که با معماری مدرن و زیبا و امکانات مناسب، از بهترین هتل های این شهر به شمار می آید. این هتل در نزدیکی معروف ترین مراکز خرید و تفریحی منطقه سیلوم شهر بانکوک قرار گرفته است . با 5 دقیقه پیاده روی از این هتل، می توانید به ایستگاه قطار هوایی چونگ نونسی (Chong Nonsi) برسید. همچنین با 10 دقیقه پیاده روی می توانید به ایستگاه متروی زیرزمینی سیلوم (Silom) برسید که دسترسی خوبی به دیدنی های معروف شهر دارد. در تور تایلند با انتخاب یک هتل مناسب و نزدیک به جاذبه هایی که قرار است به بازدید آنها بروید، در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

فاصله هتل پولمن بانکوک جی تا فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi تنها 15 دقیقه است. این هتل همچنین بهترین قیمت را به نسبت امکانات لوکس خود ارایه می دهد.

رستوران Mistral در طبقه دوم هتل، با انواع غذاهای آسیایی و غربی و بوفه صبحانه، در تمام روز آماده ی پذیرایی است. ساعت نهار این رستوران از 12 ظهر تا 2 و نیم بعدازظهر است. رستوران Scarlett نیز در طبقه 37 ام با نمایی بی نظیر از شهر بانکوک قرار گرفته است و بهترین رستوران بام شهر بانکوک در تور تایلند به شمار می‌رود. فست فود 25 Degrees این هتل هم بهترین همبرگر های شهر بانکوک را عرضه خواهد کرد.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 601

به "هتل پولمن بانکوک جی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پولمن بانکوک جی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید