هزارتوی نیمار، کار سخت تر از قبل شد!

به گزارش مجله کوروش بزرگ، بعد از ناکامی بارسا در جذب نیمار حالا این بازیکن باید با مسائل زیادی در تیم فرانسوی دست و پنجه نرم کند و خودش را به طرفداران ثابت کند.

هزارتوی نیمار، کار سخت تر از قبل شد!

به گزارش؛ نیمار که از زمان پیوستن به تیم فوتبال پاری سن ژرمن کوشش می کرد خودش را به طرفداران ثابت کند و نشان دهد که ارزش 222 میلیون یورو را داشته، با اپرایی که به راه انداخت و به وضوح نشان داد می خواهد از تیم جدا گردد، دوباره مجبور است کوشش های قبل را از سر گیرد، مخصوصا که این بار کوششش برای رفتن از تیم ناکام بوده و حالا طرفداران با بازیکنی روبرو هستند که نشان داده تیم مورد علاقه آن ها گزینه اولش نیست. روی کاغذ این طور است که نیمار از 14 سپتامبر شانس بازگشت به بازی ها را دارد. اما معین نیست این اتفاق قطعی باشد.

در ماه های اخیر زندگی نیمار در پاریس فراز و نشیب های زیادی داشته است. از مشت زدن به یک طرفدار گرفته تا روبرو شدن با بنر طرفداران که خطاب به او نوشته بودند نیمار برو.

حالا هم عملکردش در برزیل که بسیار عالی بوده طرفداران را عصبانی نموده و دلیلش این است که هرگز چنین عملکردی از او در تیم خودشان ندیدند و حالا به وفاداری او هم شک دارند.

البته که نیمار در تیم فرانسوی آمار خوبی داشته است. با وجود مصدومیت های زیادی که گریبانش را گرفته است توانسته 34 گل زده و 21 پاس گل در 37 بازی لیگ بزند. اما حاشیه هایی که داشته باعث شده هرگز این عملکرد به چشم نیاید.

از طرفی این واقعیت که مصدومت زیاد باعث شده باشگاه آن طور که باید از بزرگ ترین سرمایه گذاری اش بهره نبرد هم واکنش طرفداران و هم سران باشگاه را در پی داشته است.

به همه این ها اضافه کنید اظهار نظر بارسلونا را که اعلام نموده دیگر تصمیمی برای خرید نیمار ندارد و قرار نیست در پنجره جابجایی بعدی اتفاقی بیفتد. یعنی نیمار باید هر طور شده خودش را در پاری سن ژرمن ثابت کند.

منبع:مهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 317

به "هزارتوی نیمار، کار سخت تر از قبل شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزارتوی نیمار، کار سخت تر از قبل شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید