هزینه های سفر کرابی

به گزارش مجله کوروش بزرگ، کرابی شهری با پتانسیل بالای توریستی در کشور تایلند است. در تور کرابی می‌توانید در جاذبه‌هایی همچون سواحل شنی همراه با آب‌های گرم و خوش رنگ در کنار غارهای آهکی بی‌شمار و صخره‌های مرجانی لذت ببرید. در این مقاله شما را با هزینه های سفر به کرابی آشنا خواهیم کرد.

هزینه های سفر کرابی

هتل‌ها و تفرجگاه‌ها در کرابی علاوه بر کیفیت عالی، قیمت‌های مناسبی هم دارند. به این صورت که برای یک هتل 1 ستاره بین 700 تا 1500 بات، برای هتل 2 ستاره 450 تا 2500 بات، هتل 3 ستاره 600 تا 4800 بات، هتل 4 ستاره 800 تا 8800 بات و برای یک هتل 5 ستاره  2500 تا 21000 بات برای هر شب پرداخت نمایید. در تور کرابی برای این که در هزینه‌های اقامتی خود صرفه‌جویی کرده و یک اقامت با کیفیت را داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم از هتل‌های که رده هتل‌های 4 ستاره هستند، را برای اقامت انتخاب نمایید.

اغلب تفرجگاه‌ها و هتل‌های این ناحیه به همراه اجاره‌ی اتاق این وعده‌ی غذایی مغذی را ارائه می‌دهند، در غیر این صورت هر جایی در شهر یا ساحل می‌توانید یک وعده صبحانه را به قیمتی مناسبی در بین 25 تا 100 بات خریداری نمایید. غذاهای خیابانی در تایلند از بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه‌ها برای یک ناهار ارزان در تور کرابی هستند و قیمتی در حدود 20 تا 120 بات دارند. باز هم می‌توانید روی غذاهای خیابانی حساب باز کنید، در غیر این صورت می‌توانید در رستوران‌های محلی یا غذاخوری‌های بین‌المللی هم وعده‌های مفصل و نسبتا ارزانی بین 100 تا 200 بات را خریداری نمایید.

فصول پر گردشگر در کرابی از اواخر ژانویه تا مارس اتفاق می‌افتد. در این مدت به دلیل شرایط جوی مناسب و آب و هوای مطلوب جمعیت زیادی روانه‌ی این استان می‌شوند. بدیهی است که در این مدت قیمت انواع هتل به دلیل ازدیاد مسافران افزایش پیدا می‌کند. در نزدیکی کریسمس و تعطیلات سال نو شلوغی جمعیت به اوج خود می‌رسد، بنابراین قیمت‌ها سیری صعودی پیدا می‌کنند و تا حد ممکن بالا می‌روند. ماه‌های مه تا اکتبر هم فصل‌های کم گردشگر محسوب می‌شوند که این امر به بارش باران برمی‌گردد.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 606

به "هزینه های سفر کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های سفر کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید