همکاری در پایش محیط زیستی صنوف آلاینده شهری

به گزارش مجله کوروش بزرگ، عملکرد محیط زیستی منطقه 19 توسط مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران مورد بازدید قرار گرفت.

همکاری در پایش محیط زیستی صنوف آلاینده شهری

به گزاش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، عملکرد محیط زیستی منطقه 19 با حضور مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار، شهردار منطقه، معاونین و مدیران حوزه های مرتبط مورد بازدید قرار گرفت.

در این بازدید شینا انصاری مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به اینکه طبق قانون هوای پاک و اسناد بالادستی تکالیف قانونی دستگاه ها معین شده است و در خصوص آتش سوزی واحد های منطقه خلازیر، همه سازمان های ذیربط باید از زباله سوزی جلوگیری به عمل آورند.

وی در ادامه از همکاری اداره کل محیط زیست در زمینه راه اندازی کمیته پایش مشترک جهت رصد واحد های کوچک کارگاهی خبر داد و گفت:: اقدامات مطلوبی در سطح منطقه 19 مانند شناسایی منابع آلاینده، آموزش و توانمند سازی، بهینه سازی مصرف انرژی و توسعه انرژی تجدیدپذیر در بوستان ولایت اجرا شده که امید است در زمینه اجرای آیین نامه مدیریت سبز و توسعه و نگهداشت انرژی های تجدیدپذیر تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته شود.

در ادامه علی توکلی شهردار منطقه 19 با اشاره به اینکه اقدامات محیط زیستی که در جهت بهبود کیفیت زندگی شهفرایندان و سلامت آن ها اجرا می شود دارای ابعاد معنوی و ارزشمند است، گفت: جهت تسهیل در فرایند اجرای اقدامات، در این منطقه به موضوعات محیط زیستی با رویکرد اداری پرداخته نمی شود.

لازم به ذکر است در انتهای مراسم از کتاب شناسایی منابع آلاینده در حریم منطقه 19 رونمایی شد و همچنین از تجهیزات انرژی تجدید پذیر بوستان ولایت، ایستگاه دوچرخه، تصفیه خانه میدان مرکزی میوه و تره بار، اتصال فاضلاب بوستان بعثت به اگوی شهری و منطقه خلازیر بازدید به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 720

به "همکاری در پایش محیط زیستی صنوف آلاینده شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری در پایش محیط زیستی صنوف آلاینده شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید