هیدئو کوجیما یکی از داوران جشنواره فیلم ونیز 2020 است

به گزارش مجله کوروش بزرگ، در حالی که بیشتر رویدادهای سال به خاطر بحران جهانی فعلی لغو شده یا تغییر ماهیت داده اند، جشنواره فیلم ونیز سر جای خود باقی است. سال جاری هیدئو کوجیما، از مطرح ترین کارگردانان صنعت بازی، به عنوان یکی از داوران جشنواره فیلم ونیز 2020 انتخاب شده است. کوجیما به همراه دو داور دیگر، آنالیز فیلم های واقعیت مجازی را بر عهده خواهد داشت.

هیدئو کوجیما یکی از داوران جشنواره فیلم ونیز 2020 است

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

هیدئو کوجیما، که اغراق نکرده ایم اگر بگوییم بیشتر به خاطر توانایی کارگردانی و ایده های جدیدش در صنعت بازی محبوب است، رفت و آمدی جدی هم با اصحاب سینما دارد. کوجیما چند سالی است که پای ثابت جشنواره های فیلم مختلف مثل ترایبکا است و حتی سال جاری هم جایزه افتخاری بفتا (فلوشیپ) را به خاطر فعالیت های خود دریافت کرد؛ جایزه ای که دریافت کنندگان آن در تاریخ کسانی مثل کوبریک و هیچکاک بوده اند.

جشنواره فیلم ونیز سال جاری، در حرکتی عجیب و غیر منتظره، مثل گذشته برگزار خواهد شد. برگزارکنندگان این رویداد گفته اند که تعداد فیلم ها را کمی کاهش داده اند و تدابیری اندیشیده اند تا فاصله اجتماعی در این جشنواره رعایت گردد؛ حتی قرار است یکی دو سالن نمایش روباز هم برای جشنواره سال جاری در نظر گرفته گردد.

با این حال، داوری و نمایش بخش فیلم های واقعیت مجازی، سال جاری به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

هیدئو کوجیما فیلم های این بخش را به همراهی آصف کاپادیا، کارگردان انگلیسی و سلین ترایکارت، کارگردان فیلم های مطرح واقعیت مجازی و برنده شیر طلای سال گذشته در همین بخش، داوری خواهد نمود.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز برای برگزاری از 2 تا 12 سپتامبر (12 تا 22 شهریور) برنامه ریزی شده است. در لینک زیر می توانید لیست کامل تمام داوران را ببینید. سال جاری کیت بلانشت رییس هیات داوران جشنواره فیلم ونیز است.

منبع: La Biennale

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1107

به "هیدئو کوجیما یکی از داوران جشنواره فیلم ونیز 2020 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیدئو کوجیما یکی از داوران جشنواره فیلم ونیز 2020 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید