پایتخت چهارطاقی ها میزبان گردشگران اروپایی

به گزارش مجله کوروش بزرگ، خبرنگاران/فارس مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فراشبند از حضور هشتمین تور گردشگری اروپایی، در این شهرستان اطلاع داد.

پایتخت چهارطاقی ها میزبان گردشگران اروپایی

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت بلیت کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، مرتضی کشاورز گفت: تعدادی از گردشگران کشورهای روسیه و ایتالیا در قالب یک تور، از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری فراشبند، بازدید کردند.

وی با یادآوری اینکه فراشبند تحت عنوان پایتخت چهارطاقی ها، شناخته می گردد، اضافه نمود: جاذبه های تاریخی و عشایری این شهرستان و معرفی آن ها در فضاهای مجازی و تعامل با دفاتر خدمات مسافرتی در کشور باعث رونق صنعت گردشگری و حضور بیش از پیش گردشگران داخلی و خارجی در این منطقه شده است.

وی اضافه نمود : گردشگران پس از بازدید از جاذبه های دیدنی شهرستان فراشبند با امضای طوماری به جمع حامیان محیط زیست پیوستند.

به گزارش ایسنا، امامزاده شهید(ع)، چهار طاقی نقاره خانه، گنبد و مجموعه تپه ها، چهار طاقی رهنی، قبرستان قدیمی، حمام کهنه فراشبند، حمام مائینک، حمام نوجین، چشمه آب گرم (آب بویه هرم)، تفرجگاه برم فرهاد و ... بخشی از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و مذهبی شهرستان فراشبند در استان فارس است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 736

به "پایتخت چهارطاقی ها میزبان گردشگران اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایتخت چهارطاقی ها میزبان گردشگران اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید