کسب 3 امتیاز هدف تراکتور در بازی برابر پاختاکور است

به گزارش مجله کوروش بزرگ، به گزارش خبرنگاران، پیمان بابایی عصر امروز یک شنبه در نشست خبری قبل از بازی تراکتور مقابل پاختاکور در شهر الشارجه امارات گفت: بازی مهمی در پیش است ولی ما نیز آماده این بازی هستیم تا بهترین نمایش را در زمین چمن نشان دهیم.

کسب 3 امتیاز هدف تراکتور در بازی برابر پاختاکور است

جهت دریافت مشاوره خدمات سفارش تراکت آنلاین از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

وی با بیان اینکه باید با تمرکز به میدان برویم و پیروز شویم، ادامه داد: در یک گروه سخت قرار داریم که هر چهار تیم در یک سطح نزدیک به هم بازی می نمایند.

بابایی همچنین با اشاره به اینکه امیدوارم فردا یک بازی خوب همراه با سه امتیاز داشته باشیم، ابراز داشت: با توجه به فشردگی مسابقات، همه بازیکنان باید با تمرکز زیادی به میدان بروند.

مهاجم تیم فوتبال تراکتور سپس با اشاره به اینکه پاختاکور در بازی دور رفت نشان داد تیم خوبی است، گفت: این تیم در بازی رفت نشان داد که تیم خوبی است و با یاران کلیدی خود می تواند کارهای زیادی انجام دهد و باید در این بازی از موقعیت ها نهایت بهره را ببریم و هوشیار باشیم.

ملاقات دو تیم تراکتور و پاختاکور از ساعت 19:30 روز دوشنبه در استادیوم شهر الشارجه امارات برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1696

به "کسب 3 امتیاز هدف تراکتور در بازی برابر پاختاکور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب 3 امتیاز هدف تراکتور در بازی برابر پاختاکور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید