کلبه هوشمند ال جی رونمایی شد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، ال جی از مفهوم کلبه های هوشمند ال جی رونمایی نموده که با فضای مسکونی تازه با هم گرایی فضا، لوازم خانگی و بعلاوه خدمات، تجربه ای متفاوت را برای مشتریان فراهم می نماید.

کلبه هوشمند ال جی رونمایی شد

کلبه هوشمند ال جی (LG Smart Cottage) که فعلا نامی آزمایشی است، یک خانه کوچک به سبک ویلا و کلبه است که با فناوری پیشرفته انرژی و تهویه مطبوع ال جی الکترونیکس و بعلاوه لوازم خانگی ممتاز و متفاوت این شرکت، مجهز شده است. این خانه به صورت پیش ساخت است که در آن، سازه از قبل و در مکانی دیگر آماده و در محل مورد نظر نصب می گردد.

نمونه اولیه کلبه هوشمند ال جی که این بار با ساختاری دو طبقه و یک اتاق و وسعت 31.4 متر مربع رونمایی شده است. اتاق نشیمن و آشپزخانه در یک فضا و سرویس بهداشتی جدا از آن ها است. در طبقه دوم نیز اتاق خواب واقع شده است. پنل خورشیدی 4 کیلوواتی بر روی پشت بام این خانه نصب شده تا بخشی از انرژی مورد استفاده خودش را فراوری کند.

اخیرا مشتریان بیشتری در پی سبک زندگی جدیدی همچون کار و تعطیلات یا 5 روز در شهر و 2 روز در روستا هستند. ال جی الکترونیکس با توسعه این کلبه های هوشمند در پی آن است تا راهکارهایی را مرتبط با نیازهای مشتریان فراهم کند و تجربیات نوآورانه ای را در اختیار آن ها قرار بدهد.

کلبه هوشمند ال جی فضایی است که منظره ال جی مبنی بر زندگی بهتر برای همه را برای تمام افرار روی زمین فراهم می نماید. در داخل این خانه، لوازم خانگی ممتاز مجهز به فناوری های مختلفی وجود دارند که بهره وری انرژی را افزایش می دهند که از جمله آن ها می توان به تصفیه نماینده آب و ماشین ظرفشویی های برجسته اشاره نمود.

علاوه بر این، ال جی الکترونیکس یک سیستم خنک نماینده و گرمایش پمپ حرارتی به نام Therma V Monobloc که در بازار اروپا به علت بهره روی بالای انرژی به هنگام استفاده برای تهویه مطبوع و گرمایش از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است، در این کلبه هوشمند خودش استفاده نموده است.

شرکت ال جی الکترونیکس انتظار دارد مشتریانی که از کلبه های هوشمند این شرکت استفاده می نمایند، بتوانند با ارزش های ESG این شرکت همسو شوند و در عین حال، اوقات فراغت را به زندگی خودشان بیافزایند و به راحتی کلبه ای شیک و جادار در حومه شهر یا روستا را در اختیار داشته باشند.

ال جی یک نمونه اولیه از کلبه های هوشمند خودش را در میدان لوک نصب نموده، میدانی که یک فضای فرهنگی پیچیده واقع در جینچئون گون است و به وسیله یک شرکت سرمایه گذاری کشاورزی به نام Manna CEA اداره می گردد تا بدین ترتیب، مشتریان بتوانند به طور مستقیم ارزش متفاوت این کلبه های هوشمند را تجربه نمایند.

به هنگام اجرای این طرح آزمایشی، افراد قادر خواهند بود تا از داخل این کلبه های هوشمند نیز تماشا نمایند و از قابلیت های متفاوت آن آگاه شوند. البته باید توجه داشت که قبل از حضور در محل باید نسبت به رزرو تور اقدام کرد.

منبع: فوت و فن
انتشار: 11 اسفند 1401 بروزرسانی: 11 اسفند 1401 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2269

به "کلبه هوشمند ال جی رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلبه هوشمند ال جی رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید