گیاه خواری در سفر

به گزارش مجله کوروش بزرگ، اگر گیاه خوار هستید یا به غذاهای سالم گیاهی علاقه مندید، احتمالا یکی از مسائل شما در سفر پیدا کردن رستوران های خوب گیاهی است. شاید از اینکه همواره مجبورید سوپ یا سالاد انتخاب کنید خسته شده اید. همواره قبل از سفر نگران رژیم غذایی تان هستید. اما جای نگرانی نیست ما برای شما خبرهای خوبی داریم. می پرسید چه خبری؟ با ما همراه شوید.

گیاه خواری در سفر

با Happy cow آشنا شویم

اِریک بِرنت گیاه خوار بود و عاشق سفر. او به 50 کشور دنیا سفر کرد. احتمالا پیدا کردن رستوران خوب و گیاهی یکی از مسائل سفر اریک برنت بود. او در سال 1999 تصمیم گرفت برای آسان شدن سفر و خدمت به جامعه گیاه خوار وب سایتی را تاسیس کند که اکنون بیش از 200 هزار عضو دارد. این اپلیکیشن هدایت برای گیاه خواران است و به مسافران اجازه می دهد تا وقتی در راه هستند برترین رستوران های گیاهی را پیدا نمایند. این برنامه به کمک نقشه از لوکیشن مسافران استفاده می نماید تا نزدیک ترین و برترین رستوران ها را به آن ها نشان دهد. شما می توانید این اپلیکیشن را به صورت رایگان روی گوشی موبایل تان داشته باشد.

چطور با این اپلیکیشن کار کنیم؟

روی لینک https://www.happycow.net کلیک کنید. به محض ورود به سایت متوجه می شوید به طور اتوماتیک نزدیک ترین رستوران ها به شما نمایش داده می گردد. خوشبختانه، این برنامه راهنمای شما در کشور ایران نیز خواهد بود.

بعد از اینکه رستوران مورد نظر را انتخاب کردید، صفحه جدیدی برای تان باز می گردد. در این صفحه، می توانید شماره تماس و آدرس رستوران را پیدا کنید. اما مفیدترین بخش مربوط می گردد به نظرات مسافرانی که قبلا طعم غذاها را چشیده اند و شما را در انتخاب تان کمک می دهند.

شما به راحتی و بدون اینکه عضو سایت باشید می توانید از برترین رستوران ها با خبر شوید. اما برای دسترسی به همه امکانات سایت باید یک حساب کاربری بسازید. روی گزینه create your account کلیک کنید. اینجا یک نام کاربری و یک رمز برای خود انتخاب کنید. ایمیل و تاریخ تولد و لوکیشن خود را وارد کنید.

بعد از اینکه اطلاعات را کامل کردید، سری به ایمیل خود بزنید. آنجا به وسیله پیامی که از طرف سایت هپی کو به شما ارسال شده می توانید عضو این سایت شوید.

کاربردها:

این برنامه علاوه بر اینکه شما را برای پیدا کردن برترین و نزدیک ترین رستوران ها هدایت می نماید به شما اطلاعات ارزشمند و معتبری در زمینه گیاه خواری می دهد. در این وبلاگ می توانید از اخبار گیاه خواری، مقالات سفر و سلامتی، گیاه خواری در زمان پرواز و... باخبر شوید.

اهداف و شعارهای وبسایت happy cow:

  1. هدف ما دسترسی آسان به غذاهای سالم است.
  2. این برنامه به عنوان یک سرویس عمومی و رایگان برای ترویج مواد غذایی سالم و گیاهی ایجاد شد.
  3. شعار اعضای ما زندگی سالم و مهربان با محیط زیست است.
  4. اعضای ما مسافران مشتاقی از سراسر دنیا هستند که ماجراجویی آن ها در صفحه مان دیده می گردد. در اینجا شما اطلاعات مربوط به مهمانخانه های گیاهخواری، برترین خوراک ها و داستان های مربوط به آن را خواهید شنید.

کتاب Happy cow

این وبسایت یک کتاب آشپزی هم دارد که تجربه برترین رستوران ها را در اختیار آشپزها می گذارد و آشپزی گیاهی را ترویج می دهد. با 9 دلار می توانید این کتاب را بخرید.

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2193

به "گیاه خواری در سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیاه خواری در سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید