تور کانادا: 10 نکته برتر برای بازدید و انجام در تورنتو و اطراف

به گزارش مجله کوروش بزرگ، شعار تورنتو تنوع نکات برجسته و عالی است و و این موضوع در سرتاسر شهر نمایان است: از مجسمه­ای در بیرون ایستگاه یونیون که مهاجرت را جشن می­گیرد تا غذاهای عالی بین المللی و بیش از 100 زبان در خیابان­ها صحبت می­شود.

تور کانادا: 10 نکته برتر برای بازدید و انجام در تورنتو و اطراف

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

برج cn

زیباترین آسمان خراش تورنتو تنها برای بازدید نیست، آن یک مکان برای تجربه است. بلندترین سازه ساده دنیای، برج cn گوهر مهندسیی مدرن است که 553 متر طول دارد. با یک آسانسور شیشه­ای برای تماشای مناظر، رستوران چرخشی که 360 نامیده می­شود و بلندترین کره دنیای و لبه­هایی برای فرود آزاد (اج واک) که یک روز به طول می­انجامد. غذاهای این رستوران از 55 دلار آغاز می­شود - ارزان نیست اما قیمت شامل دسترسی تحسین برانگیز به نمای بیرونی و طبقه­های شیشه­ای که تجربه غذا خوردن منحصر به فرد اینچنین قیمت پرداختی را قیمتی مناسب می­سازد، و شما مسافران گرامی، می توانید با پرداخت هزینه نه چندان زیادی این جاذبه دیدنی از میان 10 جای دیدنی و توریستی تورنتو را ببینید.

اج واک لبه­ای به عرض 1.5 متر دارد. میله­ای که بتوان آن را با دست گرفت وجود ندارد و افراد در حالی که به یک میله امنیتی که به سرشان متصل است به وسیله یک سیستم تراموا در ارتفاع 356 متریی یا 1168 فیتی بالای زمین قرار دارند.

بازدید از بازار لاورنس

ساندویچ بیکن و کره تارت(ترش مزه) را در این بازار امتحان کنید. به عنوان یکی از بازارهای عالی در دنیا شناخته شده است و مکان مناسب برای آشپزی آن در سال 1803 ساخته شد و دارای 2 طبقه فروش غذاهای خاص است که جشنواره­ای از طعم، بو و مناظر زیبا را فراهم می­کند.

ورزش در تورنتو

تیم­های ورزشی تورنتو در سال­های اخیر عملکردی نا امید نماینده داشته­اند اما هواداران آن­ها برای آنچه در ویتربن جوایز وجود دارند امیدوارند. بسته به فصل، می­توانید هوادار یکی از تیم­های بیس بال، بسکتبال و یا هاکی باشید و مردم را در حال شادی کردن و جشن دریافت در حالی که لباس­های خاصی مانند برگ درخت افرا و یا جانوران شکاری پوشیده­اند مشاهده کنید.سرگرمی بدون توقف پیش می­رود، با گروه تشویق نمایندگان، رقابت هواداران هر دو تیم و نمایش پایکوبی بال روم در بین دو نیمه.

آبشارهای نیاگارا

آیا دوست دارید ببینید که بیش از یک میلیون چاله از آبشارها چگونه است؟ از جمعیت نترسید و 90 دقیقه بیرون از تورنتو رانندگی کنید تا از نزدیک بلندای جادویی آبشار نیاگارا را نظاره گر باشید. این زیبایی طبیعی بر روی هم U.S و هم کانادا کشیده شده است؛ آبشارهایی شبیه نعل اسب که در کانادا قرارر گرفته است. بازدید از آن رایگان است اما اگر شما بخواهید تجربه­ های بیشتری داشته باشید گزینه ­های زیادی برای خرج کردن پولتان خواهید داشت. تور بازدید از پشت آبشار شما را از تونل­ هایی به پشت آبشار می­برد. خشم نیاگارا یک شبیه سازی 4 بعدی جذاب است که به طور مختصری تاریخ این ناحیه را به نمایش می­گذارد. یا می­توانید به سفر دریایی در میان آب­ها بروید و یا با یک سفر هیجان انگیز و فراموش نشدنی با هلی کوپترهای نیاگارا تجربه­ های تکرار نشدنی داشته باشید. در هر زمانی می­توانید به تماشای این آبشار شگفت انگیز بروید و نگران تغییر آن در فصول مختلف نباشید (آبشار در تابستان پر آب تر است اما گردشگران زیادی نیز وجود دارند.).

دریاچه نیاگارا

ممکن است تنها نیم ساعت طول بکشد تا به آبشار نیاگارا برسید اما شما میلیون­ها مایل از این شهر تاریخی گرم و جذاب در قلب نواحی رشد گیاهان مورد احتیاج نوشیدنی­ها احساس دوری خواهید کرد. دریاچه نیاگارا روزی صحنه جنگ­های مهم بوده است و معماری قرن 19 شهر به عنوان مکان تاریخی - ملی محافظت شده است. امروزه این ناحیه از فضای آرام­تری برای زندگی لذت می­برد - بدون شک به دلیل تعداد زیاد کارخانه فراوری نوشیدنی آن است. فورت جورج، دارو ساز اهل نیاگارا و بسیاری از اولین­های تاریخی شهر مانند اولین کتابخانه، اولین روزنامه و اولین زمین گلف کانادا ارزش دیدن را دارند.

در شهر از کالسکه سواری لذت ببرید و بر روی رودخانه نیاگارا سوار قایق تفریحی شوید و زیبایی شهر را تماشا کنید.

تورهای پیاده روی و دوچرخه سواری

سرگرمی­های غیر رسمی را کشف و تجربه کنید و با یک راهنمای محلی می­توانید در خصوص تاریخ شهر و معماری آن اطلاع کسب کنید. علاوه بر تورهای پیاده روی رایگان، تور گایز، بازدید از فراوری خانگی نوشیدنی، گوشت بیکن، نقاشی­های جالب روی دیوارها و تورهای وحشت را ارائه می­دهد و در تورهای دوچرخه سواری تورنتو می­توانید مکان­های بیشتری را در حین گذر از مرکز شهر ببینید و درون پارک­ها و محله­های شهر رکاب بزنید.

تراموای خیابانی

سوار تراموای خیابانی در خیابان کوئین در غرب شوید و در میان محله­ها سفر کنید. حلقه چشم نواز یکی از شلوغ ترین و طولانی­ترین سیستم­های تراموای تورنتو است، از قلب شهر عبور می­کند و به سمت دریا کنار می­رود. از آن پیاده شوید و سوار حلقه هامبر شوید و به سمت آب برای دیدن تورنتو از فاصله دور بروید. با یک قدم زنی آسوده و آرام بر روی پل بر روی رودخانه هامببر به سمت شهر بروید. بعد از آن می­توانید سوار تراما در شرق شوید و به مرکز شهر بازگردید.

موزه­های عجیب

علاوه بر موزه رویال اونتاریو و فورت یورک که ارزش دیدن را دارند، تورنتو تعدادی جاذبه عجیب دارد که توجه شما را به خود جذب می­کند. کارت پستال­های قدیمی را فراموش کنید و برای کسی که دوست دارید نامه­ای در اولین اداره پست که در سال 1835 ساخته شد،بفرستید. موزه باتا شو برای کسانی که علاقه مند به مد، افراد مشهور و تاریخ کفش­های پاشنه بلند هستند بسیار عالی خواهد بود، در حالی که هواداران شرلاک می­توانند نزدیک بیایند و شخصا با او دیدار نمایند.

تماشای نمایش

تورنتو یک سالن تاتر با کلاس دنیای دارد که نمایش­های قدیمی و معاصر را اجرا می­کند و موسسه افسانه­ای کمدی شهر دوم، ناحیه سرگرمی تورنتو، برای بازدید محافظت شده است. اگر شما به نمایش­های تونی برنده جوایز علاقه ندارید، مدرسه باله ملی کانادا، جشنواره فیلم بین المللی تورنتو و یکی از بزرگ­ترین شرکت­های اپرا در آمریکای شمالی در تورنتو است.

بازدید از جزیره

با یک سفر کوتاه دور از سرزمین اصلی به 15 جزیره کوچک بدون اتومبیل می­رسیم که جمعیتی بالغ بر 650 نفر دارند. ساحل مورد علاقه خود را انتخاب کنید (لباس پوشیدن به شیوه آن­ها به انتخاب خودتان است)، و کایک اجاره نموده و یا در تور ثبت نام کنید و از یک شهربازی قدیمی بازدید کنید. کشتی­ها شما را بین جزیره­ها می­برند.

منبع: جاده های سبز
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1740

به "تور کانادا: 10 نکته برتر برای بازدید و انجام در تورنتو و اطراف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: 10 نکته برتر برای بازدید و انجام در تورنتو و اطراف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید