22 مدل جذاب کاغذ دیواری کرم طلایی برای پذیرایی و اتاق خواب

به گزارش مجله کوروش بزرگ، کاغذ دیواری ها پس از دوری چند ده ساله، دوباره به المان دکوری محبوب بین خانه دارها تبدیل شده اند. در بین طرح های محبوب، کاغذ دیواری کرم طلایی طرفداران بسیار زیادی دارد. این ترکیب رنگی محبوب، تمی گرم و خنثی داشته و برای آنهایی که بدنبال الگوهای چشم گیر و کلاسیک هستند بسیار مناسب است. کاغذهای کرم و طلایی را می شود در تمام خانه استفاده کرد، از مزایای این ترکیب رنگی زیبا این است که بر فضا غلبه نمی کند ولی در عین حال آنرا بسیار لوکس و فاخر نشان می دهد. در این مطلب با آلبومی از جدیدترین مدل های کاغذ دیواری به رنگ کرم و طلایی آشنا خواهید شد که در اتاق های اصلی خانه باضافه اتاق خواب بکار رفته اند. با توجه به این عکس ها شما هم می توانید ایده مناسبی برای طرح مورد نظر خود شکل دهید. لطفا تا سرانجام مطلب همراه ما باشید.

22 مدل جذاب کاغذ دیواری کرم طلایی برای پذیرایی و اتاق خواب

تنوع در طراحی کاغذ دیواری کرم طلایی بسیار فراوان است، چه خواستار طرح های متالیک و براق باشید و چه به دنبال طرح های مدرن و ساده، حتما طرح مورد نظر خود را در این نوع کاغذ دیواری ها پیدا خواهید کرد. حتی اگر مستاجر هستید، با استفاده از کاغذ دیواری موقت یا جداشدنی، می توانید به به زیبایی خانه خود را با چنین طرح های زیبایی تزیین کنید. اما سوال بسیاری از خوانندگان این است که کاغذ دیواری کرمی و طلایی، با چه رنگ های دیگری در دکوراسیون ست می شود؟ خوب در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

انواع جنس های کاغذ دیواری

صفحه جدید ما را دنبال کنید

دنبال می کنم

همانطور که می دانید طلایی یک رنگ لوکس و پر زرق و برق است و نگاه ها را به خود جلب می کند. اما این رنگ خاصیتی گرم و دعوت کننده نیز دارد که باعث می شود دکوراسیون خانه بانشاط بنظر برسد. اما اگر تمام وسایل خانه به رنگ طلایی باشند، قطعا این رنگ بر فضا غلبه کرده و آنرا ناخوشایند نشان می دهد. یکی از مزایای مهم رنگ طلایی، ست شدن این رنگ با بسیاری از رنگ های دیگر است. اگر در دکوراسیون منزل شما رنگ طلایی به مقدار زیاد بکار رفته است، انعطاف پذیری بیشتری برای تزیین و تغییر دکوراسیون خانه و عوض کردن حس و حال آن خواهید داشت. رنگ هایی مثل سرمه ای، طوسی، خاکستری، سبز دودی، سبز زمردی، قهوه ای و حتی صورتی نیز با رنگ طلایی بسیار عالی ترکیب خواهند شد. اما از بین تمامی این موارد رنگ کرم، برای آنهایی که خواستار یک دکوراسیون لوکس ولی ساده و لطیف هستند بهترین انتخاب است.

رنگ طلایی همدمی عالی برای رنگ کرم است. همانطور که در بالا اشاره کردیم، این رنگ برای ایجاد دکوراسیون لوکس و ساده بهترین انتخاب است. حتی آنهایی که علاقمند به دکورهای مدرن و مینیمال هستند، می توانند از این ترکیب زیبا استفاده کنند. وقتی تمام هال پذیرایی خانه را با کاغذ دیواری کرم طلایی بپوشانید، فضایی بانشاط، لوکس و انرژیک خواهید داشت که خیلی هم سعی در جلب توجه دیگران ندارد. اما رنگ کرم برخلاف طلایی، دارای سایه های متفاوت است که هر کدام مناسب شرایطی خاص است. در ادامه به معرفی سایه های محبوب رنگ کرم می پردازیم.

ایده های خلاقانه کاغذ دیواری سرویس بهداشتی

کرم کاراملی یکی از سایه های شیرین و دوست داشتنی رنگ کرم است که فضا را بی نهایت آرامش بخش نشان می دهد. این رنگ برای محیط های بزرگ و پرنور مناسب بوده و در طول شب باید به خوبی نورپردازی شود. نورپردازی کاغذ دیواری کرم کاراملی و طلایی با لوستر های طلایی فضای بسیار زیبایی ایجاد خواهد کرد. برای اتاق خواب یا محیط های کوچک می توانید یک دیوار را بعنوان دیوار شاخص انتخاب کرده و آنرا با کاغذ دیواری کرم طلایی تزیین کنید. در کنار این ترکیب، حضور رنگ سفید، قهوه ای، قرمز و حتی زرد نیز مناسب خواهد بود. البته بهتر است این رنگ ها توسط اکسسوری های اتاق مثل فرش یا کوسن مبلمان به دکوراسیون اضافه شوند.

همانطور که می دانید، خود کرم ترکیبی از رنگ بژ و خاکستری است. حال برای اینکه این رنگ را اندکی متفاوت تر نشان دهید، می توانید تناژ هر کدام از این دو رنگ را نسبت به دیگری افزایش دهید. مثلا برای پوشاندن راهرو با کاغذ دیواری کرم طلایی، بهتر است رنگ کرم گرایش بیشتری به سمت رنگ بژ داشته باشد. برای هال پذیرایی اما تناژ قوی تر خاکستری در رنگ کرم، جلوه زیباتر و مدرن تری ایجاد خواهد کرد.

30 مدل جدید کاغذ دیواری برای خانه های کم نور و تاریک

از آنجایی که بیشتر منازل ایرانی به سبک کلاسیک و سنتی دیزاین می شوند، کاغذ دیواری ها اغلب به سبک کلاسیک مثل طرح های گلدار یا طرح های پیچشی انتخاب می شود. اما همانطور که گفتیم کاغذ دیواری کرم طلایی بخاطر وجود رنگ خنثی، برای دکورهای مدرن و مینیمال نیز مناسب هستند. تنها نکته ای که باید توجه داشته باشید، طرح و الگوی خود کاغذ دیواری است. الگوهای مدرن اغلب الگوهای خطی ساده مثلا خط های شکسته درهم یا الگوهای هندسی هستند. منظور از الگوهای هندسی شکل های چند ضلعی مثل پنج ضلعی یا لوزی بر روی کاغذ دیواری است. اغلب این چند ضلعی ها نیز با رنگ طلایی هستند که در زمینه کرم کاغذ قرار می گیرند. در کاغذهای متالیک و فلزی، اضلاع هندسی کاملا براق بوده و جلوه ای بسیار زیبا و لوکس به دکور ساده و مینیمال منزل شما می دهند. شکل های زیر به خوبی این موضوع را نشان می دهند.

منبع: اتاق
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1534

به "22 مدل جذاب کاغذ دیواری کرم طلایی برای پذیرایی و اتاق خواب" امتیاز دهید

1 کاربر به "22 مدل جذاب کاغذ دیواری کرم طلایی برای پذیرایی و اتاق خواب" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "22 مدل جذاب کاغذ دیواری کرم طلایی برای پذیرایی و اتاق خواب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید