ماسیمیلیانو آلگری: مانژوکیچ سیستم تنفسی متفاوتی دارد، رونالدو در یکی از 3 بازی آینده استراحت می نماید

به گزارش مجله کوروش بزرگ، ماسیمیلیانو آلگری دربی تورین را یک امتحان بزرگ برای صدرنشین مقتدر سری A دانست و از استراحت رونالدو در یک بازی پیش رو اطلاع داد.

ماسیمیلیانو آلگری: مانژوکیچ سیستم تنفسی متفاوتی دارد، رونالدو در یکی از 3 بازی آینده استراحت می نماید

به گزارش خبرنگاران ، ماسیمیلیانو آلگری، دربی تورین مقابل تورینو را یک آزمون سخت و جالب برای صدرنشین مقتدر سری A می داند. سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از این دربی سری A گفت: دربی، بازی مهمی است و تورینو این روزها بسیار خوب کار می نمایدبرای پیروزی به شخصیت و توانایی فنی احتیاج است. تنها چند روز پس از شکست برابر یانگ بویز، یک آزمون سخت پیش روی ماست. باید در نتایج خود استمرار داشته باشیم. اکنون دیدارهای مهم پایانی پیش از تعطیلات آغاز شده و احتیاج داریم تا با مدیریت انرژی صحیح در این بازی ها حاضر شویم. هدف ما از اکنون تا آغاز تعطیلات، دست نخورده نگه داشتن فاصله با تیم دوم جدول است. در عین حال، اخیرا به 2 هدف مهم نیز رسیدیم: به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و کسب عنوان اول در گروه هشتم لیگ قهرمانان اروپا.

آلگری در ادامه اضافه نمود: پیانیچ بازیکنی معین کننده برای تیم است. او به بازی تیم جهت می دهد و سرعت را تنظیم می نماید. در خط هافبک هم نمی دانم از بین امره جان، داگلاس کوستا و برناردسکی کدام یک را بازی دهم. کریستیانو رونالدو در یکی از 3 بازی با رم، آتالانتا و سمپدوریا استراحت خواهد نمود. ماریو مانژوکیچ نسبت به سایر بازیکنان، سیستم تنفسی متفاوتی دارد. او در تمرینات، سرحال تر از تمام بازیکنان بود و بازی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 106

به "ماسیمیلیانو آلگری: مانژوکیچ سیستم تنفسی متفاوتی دارد، رونالدو در یکی از 3 بازی آینده استراحت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسیمیلیانو آلگری: مانژوکیچ سیستم تنفسی متفاوتی دارد، رونالدو در یکی از 3 بازی آینده استراحت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید