آخرین شرایط کلاس ها و امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج گفت: دروسی که امکان برگزاری به صورت غیر حضوری نباشد، با رعایت پروتکل های بهداشتی و تعداد معدود به صورت حضوری تشکیل خواهد شد.

آخرین شرایط کلاس ها و امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

کرم جانی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: دانشگاه آزاد واحد یاسوج از لحاظ اداری به صورت تمام و کمال بازگشایی شده است و خدمات مربوطه را به دانشجویان ارائه می دهد اما از جنبه آموزش، مانند بقیه دانشگاه ها، آموزش مجازی را دنبال می نماید.

وی توضیح داد: تنها مسئله ای که وجود دارد شیوع بیماری است، با توجه به رشد بیماری در شهرهای تابعه، اگر آموزش به صورت مجازی دنبال گردد قطعا مناسب تر است با این وجود واحدهای تابعه مطابق با دستور سازمان مرکزی آمادگی بازگشایی و آموزش حضوری را دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج اظهارکرد: تا زمانی که شرایط به حالت هشدار وارد نگردد، می توان به باز بودن دانشگاه ادامه داد هر چند آمارهای روزهای اخیر، حاکی از آن است که شرایط استان به حالت هشدار نزدیک می گردد.

جانی پور ادامه داد: کلاس ها تا جایی که امکان داشته باشد به صورت مجازی برگزار می گردد. برای دروسی که امکان برگزاری به صورت غیر حضوری نباشد، با رعایت پروتکلهای بهداشتی و تعداد معدود به صورت حضوری تشکیل خواهد شد.

وی مطرح کرد: با توجه به غیرحضوری بودن، اجباری به حضور دانشجویان نیست تنها کسانی که اشکال داشته باشند یا برای کارهای اداری، می توانند در دانشگاه حضور یابند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج اعلام کرد: دانشگاه خوابگاه ملکی ندارد در صورت حضور دانشجویان جلساتی برای نکات و مسائل بهداشتی و پیشگیری قبل از حضور دانشجویان با مسئولین خوابگاه های خودگردان برگزار خواهد شد.

جانی پور اعلام کرد: در خصوص سرویس های دانشجویی جلسه مقدماتی اجرا شده و در صورت احتیاج با رعایت فاصله گذاری در سرویس ها و تناسب تعداد دانشجو به سرویس احتیاجسنجی خواهد شد.

وی توضیح داد: حوزه دانشجوی با پیگیری و توافق با یکی از مراکز فراوری ماسک هماهنگی نموده که از تاریخ آغاز امتحانات توزیع انواع ماسک با تخفیف ویژه دانشجویی به قیمت نصف بازار به دانشجویان عرضه کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج گفت: امتحانات با گستردگی زمانی(بازه یک ماهه) به صورت حضوری، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تعداد معدود در هر سانس و امتحانات مقطع دکتری با توجه به دستور سازمان به صورت غیر حضوری و به مجازی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1099

به "آخرین شرایط کلاس ها و امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط کلاس ها و امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید